فراخوان برگزاری همایش ملی «هجوم خاموش»

http://www.callforpapers.ir/معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان از برگزاری چهارمین دوره همایش ملی آسیب‎های اجتماعی و فرهنگی با عنوان هجوم خاموش خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) رامین جانی‎پور در گفت‎وگو با ایسنا گفت: فراخوان این همایش در محورهای اخلاق و آسیب‎های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی، امنیت فرهنگی و آسیب‎های اجتماعی، تحلیل تأثیرات شبکه‎های اجتماعی در بروز و پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی آغاز شده است.

وی با اشاره به دیگر محورهای این همایش، خاطرنشان کرد: جنگ نرم و آسیب‎های اجتماعی، جهانی شدن و آسیب‎های اجتماعی، فضای مجازی و آسیب‎های اجتماعی، مصرف کالا و خدمات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی، نقش سرمایه اجتماعی در کاهش آسیب‎های اجتماعی و نقش آموزه‎های دینی در کنترل و پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی از دیگر محورهای این همایش است.

جانی‎پور اظهارکرد: پژوهشگران و محققان می‎توانند آثار خود را تا 30 تیرماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان با اشاره به اینکه این همایش مردادماه سال‎جاری برگزار خواهد شد، افزود: علاقمندان می‎توانند اطلاعات تکمیلی را از طریق پایگاه اطلاع‎رسانی همایش به نشانی www.hojoomekhamoosh.ir کسب کنند.

وی ادامه داد: در برگزاری این همایش، اداره کل بهزیستی لرستان، فرماندهی انتظامی لرستان، اداره کل آموزش و پرورش لرستان، دانشگاه‎های لرستان، علوم پزشکی لرستان و آزاد خرم‎آباد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دانشگاه آزاد واحد تحقیقات اصفهان، شهرداری خرم‎آباد و اداره کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی را یاری خواهند داد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید