مهلت ثبت‌نام آزمون EPT‌ و آیلتس توسط دانشگاه آزاد

http://www.callforpapers.ir/مهلت ثبت‌نام آزمون EPT دانشگاه آزاد تا روز سه‌شنبه هفتم خرداد ادامه دارد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: آزمون تخصصی زبان انگلیسی EPT تا روز سه‌شنبه هفتم خرداد ادامه دارد، بنابراین داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت ept.iauset.com نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

وی افزود: هیچ محدودیتی برای شرکت در این آزمون برای متقاضیان وجود ندارد و هر فرد با هر سن و معلوماتی می‌تواند در آزمون زبان انگلیسی EPT‌ شرکت کند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون EPT‌، گفت: روال اعلام نتایج آزمون EPT‌ اینگونه است که یک هفته تا 10 روز بعد از برگزاری نتایج بر روی سایت ept.iauset.com قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از وضعیت و نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

دوشنبه؛ پایان مهلت ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک

وی با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک در روز دوشنبه ششم خرداد ماه، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد افزود: آزمون آیلتس در هر ماه دو بار برگزار می‌شود که شامل آکادمیک و جنرال نیز است، بنابراین متقاضیان می‌توانند در هر زمانی که از آمادگی لازم برخوردار بودند در این آزمون به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند.

وی افزود: دانشگاه آزاد یکی از معتبرترین مراکز برگزار کننده آزمون IELTS در ایران است که با برگزاری این آزمون در ایران کمک فراوانی به خانواده‌ها به لحاظ هزینه کرده است، چرا که قبل از این داوطلبان مجبور بودند برای شرکت در این آزمون به کشورهای دیگر سفر کنند.

اقبالی در پایان، گفت: علاقمندان آزمون آیلتس می‌توانند جهت اطلاع از زمان ثبت‌نام و برگزاری این آزمون‌ها به سایت ielts.iauset.com‌ مراجعه کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی با ارسال ایمیل به نشانی porsesh@azmoon.net و یا با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ سایت www.pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح کنند تا کارشناسان ظرف کمتر از 24 ساعت به آن پاسخ دهند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید