آغاز ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد

http://www.callforpapers.ir/ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد اسلامی از فردا چهارشنبه (اول خرداد ماه) آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه (هفتم خرداد ماه) ادامه دارد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت EPT.iauset.com نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی در خصوص زمان صدور کارت ورود به جلسه، اظهارکرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه (13 خرداد ماه) آغاز می‌شود، بنابراین داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت فوق‌الذکر نسبت به تهیه کارت خود اقدام کنند.

اقبالی همچنین درباره ویژگی‌های آزمون زبان انگلیسی EPT، گفت: این آزمون نوعی تافل محسوب می‌شود که دانشگاه آزاد برگزارکننده آن است و برای شرکت در آن هیچ منعی به لحاظ سنی وجود ندارد.

وی افزود: زمان برگزاری این آزمون در روز جمعه (17 خرداد ماه) خواهد بود که داوطلبان باید در زمان‌هایی که بعدا اطلاع‌رسانی خواهد شد، در حوزه امتحانی خود حضور به هم رسانند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در پایان، گفت: اگر داوطلبی در خصوص این آزمون با پرسش یا سوالی مواجه شد، می‌تواند به نشانی porsesh@azmoon.net مراجعه کرده، سوال یا مشکل خود را مطرح کند تا کارشناسان مرکز پاسخ‌های لازم را بدهند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید