مجله «پزشکی و بیولوژی هسته‌ای آسیا و اقیانوسیه» منتشر شد

http://www.callforpapers.ir/نخستین مجله پزشکی و بیولوژی هسته‌ای آسیا و اقیانوسیه، (Asia Oceania Journal of Nuclear Medicine & Biology) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر سید رسول زکوی، مدیر گروه پزشکی هسته‌ای و سردبیر این مجله اظهار کرد:‌ این نشریه با هدف نشر مقالات علمی و همکاری با متخصصان آسیا و اقیانوسیه به همت گروه پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شده که بازتاب بسیار مناسبی در عرصه‌های بین‌المللی داشته است.

وی با اشاره به اینکه انجمن‌های پزشکی هسته‌ای اروپا و آمریکا دارای مجلات تخصصی مشترک هستند که نتایج تحقیقات محققان کشورهای زیر پوشش خود را در آن منتشر می‌کنند و انجمن آسیا و اقیانوسیه تا کنون فاقد مجله تخصصی بود، خاطرنشان کرد:‌ با پیشنهاد فدراسیون پزشکی هسته‌ای آسیا و اقیانوسیه مسؤولیت انتشار این مجله بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذاشته شد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد:‌ در شماره نخست این نشریه که در ابتدا هر شش ماه یک بار منتشر می‌شود، 9 مقاله شامل مقالات سردبیر، مقاله رئیس فدراسیون پزشکی هسته‌ای با موضوع اقدامات انجام شده و مقالات علمی از جمله درمان متاستازهای استخوانی، اسکن قلب در بیماران دیابتی و درمان بیمار مبتلا به کنسر تیروئید به چاپ رسیده است.

زکوی، توانمندی اعضای هیات علمی گروه و ابراز علاقه گروه دانشگاه علوم پزشکی مشهد را از عوامل انتخاب دانشگاه برای چاپ این مجله برشمرد و اظهار کرد: در صورت افزایش تعداد مقالات این مجله در قالب فصلنامه منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید