دسترسی کاربران سیویلیکا به کتابهای الکترونیکی تخصصی فراهم گردید

http://www.callforpapers.ir/اعضای پایگاه بانک مقالات ( سیویلیکا) مجاز به دسترسی و دانلود کتابهای الکترونیکی می باشند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) با اتصال دو پایگاه سیویلیکا و لایبرریا (مرجع کتاب) از این پس کلیه کاربران عضو سایت سیویلیکا می توانند با استفاده از حساب کاربری خود، علاوه بر دریافت مقالات کنفرانسهای کشور در سایت سیویلیکا (www.CIVILICA.com) به گنجینه عظیم کتابهای الکترونیک (Ebook) زبان اصلی در پایگاه مرجع کتاب (www.Librarya.com) نیز دسترسی داشته و با استفاده از اعتبارهای خود، اقدام به دریافت کتابهای الکترونیکی مورد نظر خود نمایند.

از  جمله امکانات پایگاه لایبریا ، جستجو با واژه های فارسی ، مشاهده لیست و دسترسی به کتب تخصصی زبان اصلی می باشد. به طور مثال کاربران با درج واژه فارسی “مهندسی پزشکی” در قسمت جستجو در عنوان کتاب در صفحه جستجو کتابها می توانند نتایج مورد نظر را مشاهده و اقدام به دانلود کتاب نمایند.

در حال حاضر در پایگاه مرجع کتاب، حدود 78000 عنوان کتاب در همه زمینه ها قابل دریافت می باشد و به صورت مرتب به تعداد کتابها افزوده می شود. هزینه خرید تک کتاب برای کاربران غیر عضو، برابر 50،000 ریال تعیین شده که کاربران عضو مجموعه سیویلیکا می توانند با 2.5 اعتبار (50 درصد تخفیف) ایبوکها را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است ، سیستم پشتیبانی کاربران برای کلیه سایتهای مجموعه سیویلیکا به صورت یکپارچه از طریق بخش پشتیبانی کاربران ارائه می گردد و در صورت بروز هر گونه مشکل ، با مراجعه به این بخش پاسخگوی شما خواهند بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش [راهنمای کاربران] مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید