ایجاد دوره‌های پسادکترا در دو مرکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

http://www.callforpapers.ir/معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آمادگی دو مرکز تحقیقاتی دانشگاه برای ایجاد دوره‌های پسا دکترا خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر محسن تفقدی با اشاره به اینکه این دوره‌ها ویژه دانش آموختگان فوق تخصصی، تخصصی و دکترا PHD در مراکز تحقیقاتی دانشگاه برگزار می‌شود، اظهار کرد:‌ بر اساس فراخوان انجام شده مراکز تحقیقاتی جراحی ارتوپدی و مواد دندانی متقاضی جذب دانشجوی پسا دکترا هستند.

وی با اشاره به اینکه ‌این طرح در راستای سیاستهای ابلاغی و با توجه به اهداف برنامه ریزی شده در برنامه راهبردی دانشگاه و با عنایت به برنامه عملیاتی معاونت پژوهشی و فناوری اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ اجرای این طرح گام ارزشمندی در دستیابی به اهداف تعیین شده در اسناد بالادستی و همچنین فرصت مناسبی در جهت ارتقای فعالیتهای پژوهشی در دانشگاه به شمار می‌رود.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمامی مراکز تحقیقاتی دانشگاه می‌توانند با توجه به شرایط اعلام شده برای راه اندازی این دوره‌ها اعلام آمادگی کنند، تصریح کرد:‌ در این دوره دانش آموختگان برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی با یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه هماهنگ شده و در یکی از مراکز تحقیقاتی دوره ها را می‌گذرانند.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتن مدرک دکترای تخصصی PHD و یا تخصص و فوق تخصص بالینی و دارا بودن سن حداکثر 45 سال و تائید در شورای پژوهشی را از شرایط پذیرش در دوره‌های پسا دکترا برشمرد و تاکید کرد:‌ داشتن حداقل درجه دانشیاری نیز از شرایط انتخاب استاد متخصص و سرپرست به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نشانی اینترنتی http://www.mums.ac.ir/research/fa/postdoc1 مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید