انتشار نشریه «IJHFC»در سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران

http://www.callforpapers.ir/سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و انجمن هیدروژن و پیل سوختی ایران مجله علمی و پژوهشی (Iranian Journal of Hydrogen & Fuel Cell» (IJHFC» را به صورت فصلنامه و به زبان انگلیسی منتشر می‌کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) ایجاد زمینه‌های لازم برای پژوهشگران، صنعتگران و سایر علاقمندان برای رسیدن به دستاوردهای حاصل از پژوهش‌های اصیل خود در زمینه علوم و فناوری‌های هیدروژن و پیل سوختی از اهداف انتشار این نشریه است.

همچنین تولید و خالص‌سازی هیدروژن و کاتالیست‌های مرتبط با تولید هیدروژن، ریفرمرهای تولید هیدروژن عملکرد پیل‌های سوختی، ساخت پیل سوختی و اجزای آن، ذخیره سازی هیدروژن فشرده سازی، مایع سازی، هیدریدها، مدلسازی و شبیه‌سازی پیل سوختی، تولید و ذخیره سازی هیدروژن، کاربردهای هیدروژن، کاربردهای پیل سوختی، خواص فیزیکی و شیمیایی هیدروژن و ایمنی هیدروژن و پیل سوختی از محورهای اصلی فعالیت نشریه است.

براساس این گزارش، دکتر حسین غریبی استاد دانشگاه تربیت مدرس و سردبیر نشریه و دکتر علی الیاسی، دانشیار سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، به عنوان مدیر مسئول این نشریه انتخاب شدند.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند مقالات پژوهشی خود را که تاکنون به مجله دیگری ارائه نشده جهت بررسی و چاپ از طریق پست الکترونیکی ijhfc@irost.ir به دفتر مجله ارسال کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید