تغییر زمان برگزاری کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش

http://www.callforpapers.ir/پنجمین کنفرانس «فناوری اطلاعات و دانش»، اول تا سوم خرداد ماه امسال در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر سید علی اکبر صفوی دبیر پنجمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش با بیان این که پیش از این قرار بود این کنفرانس هفتم تا نهم خرداد ماه برگزار شود، اظهار کرد: با توجه به تغییر تقویم دانشگاه‌ها در ترم جاری و بنابر تقاضای مکرر نویسندگان و علاقه‌مندان به شرکت در کنفرانس، کمیته برگزاری با انجام مشورتهای مختلف و رأی گیری دو مرحله‌ای از نویسندگان مقالات پذیرفته شده، تصمیم گرفت زمان کنفرانس تغییر یابد.

وی افزود: به منظور رشد و توسعه دانش و فناوری اطلاعات و تبادل آخرین دستاوردهای علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و صنعتی توسط فعالان، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی دانشگاهی و صنعتی داخل و خارج کشور در حوزه فناوری اطلاعات و دانش، پنجمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بیش از 700 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که پس از داوری‌ها، 391 مقاله برای ارائه در کنفرانس به صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شدند.

عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز خاطرنشان کرد: محورهای اصلی این کنفرانس شامل «امنیت سایبری»، «سامانه‌های همراه»، «خدمات الکترونیکی»، «رایانش‌های ابری، توری و خوشه‌ای»، «فناوری‌های وب»، «مهندسی دانش»، «سامانه‌های هوشمند در IT»، «سامانه‌های چند رسانه‌ای»، «شبکه‌های اجتماعی»، «فناوری اطلاعات و مدیریت» و «اخلاق، قوانین و فرهنگ در IT» است.

صفوی یادآور شد: همزمان با برگزاری کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی و همچنین نمایشگاهی با حضور شرکتهای فعال در زمینه‌های مرتبط با محورها و اهداف کنفرانس به منظور ارائه توانمندی‌ها، محصولات و خدمات در این حوزه برپا می‌شوند.

به گفته دبیر پنجمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش، برای نخستین بار در این کنفرانس گزارش‌های تجارب موفق (Best Practice Reports) ارسالی نیز به عنوان گزارش تجارب موفق مورد داوری، ارائه و چاپ قرار می‌گیرند.

وی افزود: همچنین گزارش‌های عملکردی صنعتی و سازمانی نیز به طور جداگانه در این کنفرانس مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت مناسب بودن، در جلسات ویژه‌ای ارائه و در کنار مقالات کنفرانس به عنوان گزارش‌های سازمانی چاپ می‌شوند.

صفوی تصریح کرد: این کنفرانس، بزرگترین و جامع‌ترین کنفرانس فناوری اطلاعات کشور است و بیش از پانصد نفر از فعالان، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی، دانشگاهی و صنعتی داخل و خارج کشور در آن حضور دارند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید