نقدهای صریح سردبیر سابق ایبنا در شماره تازه مدیریت ارتباطات

http://www.callforpapers.ir/تازه‌ترین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به همراه نقدهای صریح علی آقاغفار سردبیر سابق خبرگزاری ایبنا درباره فضای رسانه‌ای حوزه کتاب و نشر منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) شماره 36 ماهنامه مدیریت ارتباطات ویژه اردیبهشت ماه 92 همزمان با چهارمین سال فعالیت این نشریه منتشر شد.

در بخش تحلیل‌ و یادداشت‌ این شماره از ماهنامه، محمد ناصر حقیقت، یادداشتی با عنوان نقش رسانه‌ها در آموزش ملی و يادگيری مادام‌العمر تالیف کرده و در آن به بررسی نگاه کمیسیون ملی يونسكو به موضوع آموزش پرداخته است.

شخصیت‌پردازی مؤنث در مجموعه کلاه‌قرمزی با عنوان «نَه دست، نَه جیغ، نَه هورا» به قلم نگین حسینی نیز عنوان یادداشت دیگری در این ماهنامه است که به موضوع جنسیت پرداخته است.

گفتگو با حجت‌الاسلام سعیدرضا عاملی با موضوع واکاوی باید‌ها و نباید‌های آموزش مجازی به همراه گفتگو با ابوذر ابراهیمی ترکمان رایزن فرهنگی ایران در روسیه و رضا سجادی سفیر ایران در این کشور با عنوان «رسانه‌ها بعد از گلاسنوست» نیز موضوع پرونده این شماره از این ماهنامه برای بررسی وضعیت رسانه‌ها در روسیه است.

در پرونده کتاب این شماره از ماهنامه نیز گفتگو با حجت‌الاسلام رسول جعفریان، رئیس سابق کتابخانه مجلس شورای اسلامی با عنوان «ادعا درباره مهدویت نردبان ترقی برخی شده است» به مناسبت انتشار تازه‌ترین اثر وی با عنوان مهدیان دروغین و گفتگو با علی آقاغفار، سردبیر سابق خبرگزاری کتاب ایران با عنوان «پشت خیلی از تصمیمات فرهنگی اراده‌ای غیرفرهنگی خوابیده است» منتشر شده که در آن نقدهای صریح آقاغفار درباره فضای فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه کتاب منتشر شده است.

سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات نیز در این شماره در گفتگو با شهردار مشهد که عنوان دومین پایلوت شهرالکترونیک در کشور را به خود اختصاص داده روند الکترونیکی شدن خدمات شهرداری‌ها به شهروندان را مورد بررسی قرار داده است.

این ماهنامه در این شماره خود چند پرونده ویژه با موضوع رسانه و تبلیغات سیاسی، موسیقی وهمبستگی قومی، کپی‌رایت همگرایی و واگرایی رسانه‌های جدید در تلویزیون را هم منتشرکرده است.

مدیریت ارتباطات در 84 صفحه با قیمت 5 هزار تومان منتشر شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید