تمدید مهلت ثبت نام کنگره «هیپنوتیزم بالینی»

http://www.callforpapers.ir/دومین کنگره بین‌المللی «هیپنوتیزم بالینی و علوم وابسته»، دوم تا چهارم خرداد ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر مهدی فتحی، دبیر علمی دومین کنگره بین المللی هیپنوتیزم بالینی اظهار کرد: مهلت نام نویسی در این کنگره تا پایان فروردین ماه تعیین شده بود که به دلیل استقبال پژوهشگران، محققان و پزشکان متخصص، نام نویسی تا 15 اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.

وی افزود: این کنگره برابر تفاهم‌نامه منعقد شده با انجمن پزشکی رازی آلمان و برابر اعلام آمادگی اعضای انجمن‌های اروپایی و جهانی هیپنوتیزم برگزار می‌شود که در آن بیش از 20 سخنران خارجی از جمله رؤسا و اعضای هیات مدیره ISH و ESH به ارائه سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی درمان‌های هیپنوتیزمی می‌پردازند.

فتحی تصریح کرد:‌ این کنگره در محورهای هیپنوتیزم، سیر تاریخی، هیپنوتیزم تئوری‌ها و الگوها، نوروسایکوفیزیولوژی هیپنوتیزم، جامعه شناختی هیپنوتیزم، هیپنوتیزم پزشکی، بیهوشی و بی دردی هیپنوتیزمی، هیپنوتیزم روانشناختی، ادراک ، شناخت و مدل‌های طراحی مغز، هیپنوتیزم و تکنولوژی‌های تحریک مغز، فلسفه ذهن، هیپنوتیزم در ورزش و هیپنوتیزم در دندانپزشکی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای جراحی زنده با هیپنوتیزم و بدون استفاده از بیهوشی که سال گذشته جذابیتهای خاصی به کنگره داده بود، امسال با حیطه گسترده تر و تنوع بیشتری از اعمال جراحی جزو برنامه های اصلی کنگره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی اینترنتی http://congress.mums.ac.ir/u3pm3q مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 6090166-0511 و 09151572741 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید