کنگره بین المللی تصویر برداری غیر تهاجمی برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/نخستین کنگره بین المللی تصویر برداری غیر تهاجمی در ایران، پنجم و ششم اردیبهشت ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود .

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دبیر علمی کنگره بین المللی تصویر برداری غیر تهاجمی در ایران اظهار داشت:‌ این کنگره با محوریت تصویر برداری غیر تهاجمی قلب شامل MRI قلب و عرو ق، سی تی اسکن قلب و عروق، اکو پیشرفته قلب و عروق شامل اکو سه بعدی و جنین و اسکن هسته‌یی برگزار می شود.

دکتر زهرا علیزاده با اشاره به اینکه تا کنون 400 نفر از متخصصان و فوق متخصصان برای شرکت در این کنگره نام نویسی کرده اند اظهار داشت:‌ همچنین در مدت زمان فراخوان این کنگره 70 مقاله دریافت شد که در قالب پوستر و سخنرانی ارائه می شود.

وی افزود:‌ این کنگره با حمایت دانشگاه UCLA آمریکا، دانشگاه ادینبورگ انگلستان ، گروه قلب و رادیولوژی، اساتید اکوکاردیوگرافی و اسکن هسته‌یی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، انجمن قلب ایران، بیمارستان شهید رجایی و بیمارستانهای مطرح مشهد برگزار می شود.

 

دبیر علمی کنگره بین المللی تصویر برداری غیر تهاجمی در ایران افزود: در نخستین روز از برگزاری این کنگره، نخستین مرکز آموزشی MRI قلب و عروق در ایران در بیمارستان قائم (عج) مشهد با حضور مسوولان و اساتید برجسته کشوری افتتاح خواهد شد .

دبیر علمی کنگره بین المللی تصویر برداری غیر تهاجمی در ایران تصریح کرد:‌ این مرکز با تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور ارائه دوره‌های پیشرفته آموزشی MRI قلب و عروق برای متخصصین قلب و رادیولوژی راه اندازی می شود.

علیزاده گفت:‌ در کنار بحثهای بالینی مطرح شده در این کنگره، کارگاهی در زمینه فیزیک و تکنیک های انجام MRI و CTSCAN قلب و عروق به مدت دو روز ویژه کارشناسان رادیولوژی و علاقمندان مبانی اولیه رشته تصویربرداری برگزار می شود.

دبیر علمی کنگره بین المللی تصویر برداری غیر تهاجمی در ایران خاطر نشان کرد:‌ این کنگره برای گروههای هدف شامل متخصصان قلب، داخلی، رادیولوژی، جراحی، اطفال، طب اورژانس و کارشناسان رادیولوژی دارای امتیاز بازآموزی است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید