آغاز ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت فراخوان جذب هیات علمی از 10 اردیبهشت

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از آغاز ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت فراخوان جذب هیات علمی بهمن ماه 91 از 10 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، دکتر محمدرضا مردانی با اعلام این خبر، گفت: متقاضیان ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت فراخوان سراسری بهمن ماه 91 نیز می‌توانند از 10 اردیبهشت ماه 92 به مدت 15 روز به سامانه اینترنتی مرکز جذب به نشانی www.jazb.msrt.ir مراجعه کرده و برای انتخاب اولویت‌های خود در این مرحله اقدام کنند.

وی از تمدید مهلت اعلام نیاز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای جذب اعضای هیات علمی در مرحله تکمیل ظرفیت فراخوان بهمن ماه 91 تا پنجم اردیبهشت ماه 92 خبر داد و اظهارکرد: زمان بارگذاری نیازهای مرحله تکمیل ظرفیت فراخوان سراسری بهمن سال 91 تا 30 فروردین ماه 92 تعیین شده بود که با توجه به طولانی شدن تعطیلات نوروز و درخواست تعدادی از دانشگاه‌ها این مهلت تا پنجم اردیبهشت ماه 92 تمدید شد.

مردانی افزود: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که متقاضی اعلام نیاز برای جذب هیات علمی جدید هستند، با توجه به سهمیه‌ها و مجوزهایی که دریافت کرده‌اند نسبت به بارگذاری نیازها در سامانه اینترنتی مرکز جذب اقدام کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید