تجلیل از مقالات، کتاب‌ها، اختراعات و فیلم‌های برتر دندانپزشکی

http://www.callforpapers.ir/در دوازدهمین جشنواره پژوهشی شهید دکتر احمد هدایت از بهترین مقالات، کتاب‌ها، اختراعات و فیلم های آموزشی دندانپزشکی تجلیل می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر عزت الله جلالیان- دبیر هیات مرکزی داوران جشنواره- با بیان این که جوایز به بهترین آثار یک سال اخیر در حوزه دندانپزشکی تعلق می‌گیرد، اظهار کرد: برای شرکت در رقابت 154 مقاله، 35 کتاب، 24 اختراع ونوع آوری و پنج فیلم آموزشی به دفتر جشنواره ارسال شده که بهترین اختراعات و نوآوری‌ها در زمینه دندانپزشکی و فیلم آموزشی رتبه بندی شده و هدایایی به آنان اعطا خواهد شد.

به گفته وی هدف از برگزاری این جشنواره تجلیل از مقام و منزلت پژوهشگران، اعضای هیئت علمی و دندانپزشکان سراسر کشور است.

جلالیان با اشاره به وجود 11 گروه تخصصی در رشته دندانپزشکی ادامه داد: به منظورانتخاب مطلوبترین پروسه داوری در این راستا با روسا و یا نمایندگان تام الاختیار انجمن های علمی جلساتی برگزار شد تا افراد مسلط به داوری با سابقه ی درخشان در این حوزه معرفی شوند.

دبیر هیات مرکزی داوران دوازدهمین جشنواره پژوهشی شهید دکتر احمد هدایت افزود: برای هر گروه تخصصی یک هیئت داوران پنج تا هفت نفره از سراسر کشور با معیارهای مشخص تعیین و پس از تشکیل تیم‌ها فرم‌های داوری مقالات از طریق اینترنت ارسال و مقالات برتر از میان 154 مقاله برگزیده شد.

دکتر جلالیان با بیان این که 90 درصد مقالات با رتبه مناسب در معتبرترین مجلات بین المللی چاپ شده اند، گفت: از میان 35 کتاب رسیده سه کتاب در حوزه ترجمه و یک کتاب در حوزه تالیف برگزیده‌ شده‌اند اما در بخش اختراعات و نوآوری کار چشمگیری دیده نشد که با این وجود از میان اختراعات ارسالی نیز بهترین‌ها انتخاب شدند.

جشنواره علمی پژوهشی شهید دکتر احمد هدایت توسط جامعه اسلامی دندانپزشکان و با همکاری انجمن دندانپزشکی ایران، انجمن‌های علمی تخصصی، دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی، دانشکده‌های دندان‌پزشکی سراسر کشور و مراکز تحقیقاتی همزمان با 53 کنگره بین‌المللی انجمن دندانپزشکی ایران، اردیبهشت‌ماه جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید