نکوداشت نیم قرن خدمات علمی چهره ماندگار مهندسی برق

دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران به منظور قدردانی از پنجاه سال خدمات علمی آموزشی دکتر پرویز جبه دار مارالانی، چهره ماندگار مهندسی برق کشور، نکوداشت این استاد برجسته را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر جلیل راشد محصل، رییس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: نکوداشت دکتر پرویز جبه دار مارالانی، یازدهم اردیبهشت ماه سال 1392 از ساعت 17 با حضور و سخنرانی چهره های برجسته علمی کشور در زمینه مهندسی برق و کامپیوتر در محل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دکتر جبه دار، استاد ممتاز دانشگاه تهران و چهره ماندگار مهندسی برق کشور، با فعالیت های متعدد آموزشی، پژوهشی و اجرایی بیش از پنجاه سال به جامعه علمی و صنعتی کشور خدمت کرده و زمینه های مختلف و پویای مهندسی برق را پایه ریزی کرده است. غالب فعالان این رشته که در شاخه های مختلف آموزش، پژوهش و صنعت کشور خدمت می کنند، دانشجوی ایشان بوده اند و یا از آثار گرانقدر ایشان بهره برده اند.

علاقمندان برای اطلاع بیشتر از برنامه های نکوداشت می توانند به وبگاه دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران به نشانی http://ece.ut.ac.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید