فراخوان برگزاری کنفرانس «تولید برق همزمان با حرارت و برودت»

http://www.callforpapers.ir/کنفرانس ملی «تولید برق همزمان با حرارت و برودت و سیستم‌های هیبریدی»، پنجم تا هفتم شهریور ماه امسال به همت پژوهشکده انرژی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر مهدی محمدی مهر، دبیر اجرایی این کنفرانس گفت: این کنفرانس در سطح ملی و با مشارکت استادان دانشگاه‌ها، پژوهشگران، محققان کشور و صاحبان صنایع در زمینه تولید همزمان برق، حرارت و برودت برگزار می شود.

وی افزود: ارائه مقالات علمی و صنعتی به صورت سخنرانی و پوستر، سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های آموزشی و میزگردهای تخصصی از جمله برنامه‌های این کنفرانس است.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور و اهمیت مباحث مربوط به مصرف سوختهای فسیلی، تجدید پذیر و ارتباط موثر آن با مسایل مهم و حیاتی در زمینه‌های انرژی، برگزاری این کنفرانس می تواند فرصت مناسبی برای تبادل آراء، ارائه تحقیقات و مقالات متخصصان و محققان صنعت و دانشگاه باشد.

محمدی مهر، فراهم کردن زمینه تبادل تجربیات علمی و فنی متخصصان دانشگاهی و صنعتی، معرفی آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در زمینه تولید همزمان و سیستم‌های هیبریدی، تقویت ارتباط موثر بین مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی و اشاعه تفکر و فرهنگ افزایش راندمان تولید انرژی به کمک سیستم‌های هیبرید و تولید همزمان را از اهداف برگزاری این کنفرانس ذکر کرد.

دبیر اجرایی این کنفرانس خاطرنشان کرد: پژوهشگران و صاحب نظران برای ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر تا بیستم اردیبهشت ماه فرصت دارند به نشانی اینترنتی http://cchp2013.kashanu.ac.ir/fa مراجعه کنند.

آخرین مهلت ارسال مقاله 6 صفحه­ ای- 1392.2.20

اعلام نتایج پذیرش مقالات- 1392.4.15

زمان برگزاری کنفرانس 6 و 7 شهریورماه 1392

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید