انتشار کتاب مجموعه مقالات همایش ملی «خلیج فارس» به سه زبان‌ خارجی

http://www.callforpapers.ir/کتاب مجموعه مقالات نهمین همایش ملی خلیج فارس که توسط مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران تهیه و طی برگزاری این همایش رونمایی می‌شود، به زبان های انگلیسی، فرانسه و عربی ترجمه و منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) به نقل از روابط عمومی مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی، بابک ارسیا، دبیر نهمین همایش ملی خلیج فارس با اعلام این خبر گفت: همایش ملی خلیج فارس طی هشت دوره به صورت سالیانه و مستمر توسط مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران برگزار شده و نهمین دوره آن در تاریخ 9 تا 12 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود که طی این همایش از کتاب مجموعه مقالات منتخب نهمین همایش ملی خلیج فارس رونمایی خواهد شد. در این کتاب تلاش می شود تا به برخی چالش‌های کاذب در خصوص نام تاریخی و بی شائبه خلیج فارس پاسخی مستند و علمی داده شود و نیز به مزیت های راهبردی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری خلیج فارس پرداخته شود.

سرپرست مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران افزود: با صحبت هایی که از سوی رییس جهاد دانشگاهی و رییس همایش با مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت امور خارجه صورت گرفته است، مقرر شد کتاب مجموعه مقالات همایش ملی خلیج فارس توسط مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی تهیه و ترجمه و توسط وزارت امور خارجه منتشر شده و در اختیار سفارت خانه ها و رایزنی های فرهنگی ایران در خارج از کشور ایران قرار خواهد گیرد.

کتاب مجموعه مقالات نهمین همایش ملی خلیج فارس به تبع سال های پیش در محورها و موضوعات تخصصی ابعاد سیاسی– اجتماعی خلیج فارس، اقتصاد و انرژی خلیج فارس، جغرافیا و محیط زیست خلیج فارس، تاریخ و باستان شناسی خلیج فارس، فرهنگ، هنر و معماری خلیج فارس، گردشگری خلیج فارس تدوین و تنظیم خواهد شد.

نهمین همایش ملی خلیج فارس از تاریخ نهم تا دوازده اردیبهشت ماه سال جاری با حضور نخبگان، پژوهشگران حوزه خلیج فارس و مقامات و مسوولان کشوری برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید