ارسال 98 مقاله به کنگره هیپنوتیزم بالینی

http://www.callforpapers.ir/تاکنون 98 مقاله به دبیرخانه دومین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم بالینی و علوم وابسته ارسال شده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دبیر علمی دومین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم بالینی با اشاره به اینکه این کنگره دوم الی چهارم خرداد ماه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود، اظهار کرد:‌ مهلت ارسال چکیده مقالات به این کنگره پایان یافته است و پذیرفته شدگان تا 20 فروردین مهلت دارند مقالات خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

دکتر مهدی فتحی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 300 نفر از علاقمندان در رشته‌های مختلف پزشکی و علمی برای شرکت در این کنگره نام نویسی کرده‌اند، خاطرنشان کرد:‌ همچنین تاکنون حضور 20 سخنران خارجی از کشورهای آلمان – ایتالیا – یونان و فرانسه در این کنگره قطعی شده است.

وی با اشاره به اینکه مهلت نام نویسی برای شرکت در این کنگره تا پایان فروردین ادامه دارد و با توجه به محدودیت زمان و فضای فیزیکی از علاقمندان دعوت می‌شود نسبت به نام نویسی اقدام کنند، گفت: ‌این کنگره در محورهای هیپنوتیزم، سیر تاریخی، هیپنوتیزم تئوریهاو الگوها ، نوروسایکوفیزیولوژی هیپنوتیزم،جامعه شناختی هیپنوتیزم، هیپنوتیزم پزشکی، بیهوشی و بی دردی هیپنوتیزمی، هیپنوتیزم روانشناختی، ادراک، شناخت و مدلهای طراحی مغز، هیپنوتیزم و تکنولوژی های تحریک مغز، فلسفه ذهن، هیپنوتیزم در ورزش و هیپنوتیزم در دندانپزشکی برگزار می‌شود.

دبیر علمی دومین کنگره بین المللی هیپنوتیزم بالینی تصریح کرد: اجرای جراحی زنده با هیپنوتیزم و بدون استفاده از بیهوشی که سال گذشته جذابیت‌های خاصی به کنگره داده بود امسال با حیطه گسترده تر و تنوع بیشتری از اعمال جراحی جزو برنامه های اصلی کنگره خواهد بود.

وی گفت:‌ این کنگره از امتیاز بازآموزی برای گروه‌های پزشکی و روانشناسی برخوردار است و علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند به سامانه آموزش مداوم یا سایت کنگره به نشانی های www.mashhad.ircme.ir و www.mums.ac.ir/hypnosiscong2 مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید