تمدید مهلت ثبت نام در کنگره «مهندسی عمران»

http://www.callforpapers.ir/هفتمین کنگره ملی «مهندسی عمران»، 17 و 18 اردیبهشت ماه امسال با محور «تأمین منابع پایدار آب در استان سیستان و بلوچستان» به همت گروه مهندسی عمران دانشکده مهندسی شهید نیکبخت دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می­‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران با مشارکت اعضای هیات‌ علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران و صنعتگران و با همکاری شرکت‌کنندگان و مقامات عالی‌رتبه وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری، نیرو و نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار می‌شود.

یکی از اهداف اصلی این کنگره، فراهم‌آوردن امکانی برای شرکت‌کنندگان است تا بتوانند دستاوردها، خدمات و آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با حوزه تخصصی خود را به مخاطبان حاضر در این کنگره ارائه دهند.

بر اساس اعلام دبیرخانه کنگره، مهلت ثبت نام با تاخیر تا 20 فروردین ماه تمدید شده است.

به تمام شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه معتبر حضور در کنگره اعطا می‌شود، تمامی مهندسان شرکت‌کننده در کنگره از امتیاز تمدید و ارتقاء بهره‌مند می‌شوند، همچنین تسهیلات و تمهیداتی برای مقالات برتر کنگره به‌ منظور چاپ در مجلات علمی‌ – پژوهشی اندیشیده شده است.

در کنار برنامه‌های اصلی کنگره، یعنی ارائه مقالات علمی و برگزاری نشست­های تخصصی طی دو روز، برنامه‌های جانبی از جمله نمایشگاه مقالات پوستری، کارگاه‌های آموزشی – تخصصی، نمایشگاه جانبی برای معرفی شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات، نمایشگاه کتاب نیز برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.7ncce.ir/ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید