شرایط پذیرش دانشجو در دپارتمان طب زناشویی علوم پزشکی کرمانشاه

موسس و مدیر گروه طب زناشوئی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی دپارتمان مستقل طب زناشوئی در این دانشگاه، گفت: برای نخستین‌ بار در این دپارتمان دانشجوی دکتری تخصصی پذیرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) پروفسور جواد زرگوشی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به نحوه گزینش و آموزش دانشجوی دکترای تخصصی پ‍ژوهشی در دپارتمان طب زناشویی، تصریح کرد: مراحل گزینش نخستین دانشجویان این دوره در حال اجراست.

وی ادامه داد: دارندگان مدرک کارشناسی ارشد رشته‌های مرتبط پزشکی، پیراپزشکی و پزشکان عمومی می‌توانند بدون آزمون دکتری وارد دوره‌های دکتری تخصصی طب زناشویی شوند و در نهایت به فارغ‌التحصیلان این دپارتمان، مدرک دکترای تخصصی اعطا می‌شود.

 

مدیر گروه طب زناشوئی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این دپارتمان در زمینه آموزش، پ‍ژوهش و درمان فعالیت می‌کند، تصریح کر: حیطه کار این دپارتمان، شناسایی و درمان بیماری‌های مربوط به ناباروری، مشاوره درباره جنسیت فرزندان، مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره سلامت جنسی است.

وی افزود: پژوهش‌های این دپارتمان در بالاترین سطح جهانی انجام می‌شود و نتایج پژوهش‌ها تاکنون طی 22 مقاله ISI در معتبرترین ژورنال‌های فوق تخصصی آمریکا و اروپا که دارای بالاترین ضریب تاثیر هستند، منتشر شده‌اند.

به گفته زرگوشی، با توجه به جایگاه محوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خدمت‌رسانی به بیماران استان‌های همجوار، دپارتمان طب زناشویی علاوه بر بیماران استان کرمانشاه، پذیرای بیماران استان‌های ایلام، کردستان، لرستان، خوزستان و همدان نیز می‌باشد.

بر اساس این گزارش، این دپارتمان، یکی از دپارتمان‌های دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید