اولین کتاب زبان تخصصی مهندسی آب منتشر شد

http://www.callforpapers.irکتاب زبان تخصصی مهندسی آب بعنوان نخستین کتاب زبان تخصصی در این زمینه، توسط محققان دانشگاه صنعتی اصفهان تألیف و منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این کتاب به همت مهندس مصطفی گودرزی، دانشجوی دکترای مهندسی کشاورزی گرایش آب و دکتر جهانگیر عابدی کوپایی عضو هیأت علمی گروه مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان تألیف و توسط انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان منتشر شده است.

دکتر جهانگیر عابدی این کتاب را اولین کتاب تخصصی زبان انگلیسی در حوزه مهندسی آب برای دانشجویان و محققین این رشته دانست و تأکید کرد: این کتاب برای بهبود زبان تخصصی پیشنهاد می شود.

استاد گروه آب دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: با مطالعه این کتاب که متون و تصاویر آن از منابع معتبر علمی گردآوری شده است، خواننده می‌تواند همزمان توانایی خود را در خواندن و نوشتن متون تخصصی بهبود بخشد.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب شامل شش بخش مجزا و 26 درس است که هر درس به یک موضوع خاص در زمینه مهندسی آب می پردازد و شامل تمرین های کاربردی متنوع است.

این کتاب به گونه ای نوشته شده است که از آن می توان برای آموزش آکادمیک در تمام مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) و یا به صورت خودآموز برای مطالعه فردی استفاده کرد.

کتاب زبان تخصصی مهندسی آب در شمارگان 500 نسخه و با قیمت 130000ریال توسط انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان روانه بازار شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید