جشنواره «شهید دکتر هدایت» سال آینده برگزار می‌شود

دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره علمی پژوهشی شهید دکتر احمد هدایت از معرفی آثار برتر 12 رشته دندانپزشکی در این جشنواره خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر محسن امین‌سبحانی افزود: از بین مقالات، پژوهش‌ها، نوآوری‌ها و ترجمه و تالیف کتاب‌های ارسالی 12 رشته تخصصی دندانپزشکی بنابر نظر و انتخاب داوران، آثار برتر برگزیده شده و پس از داوری، رتبه‌های اول تا سوم تعیین و اعلام می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری همزمان این جشنواره با کنگره 53 انجمن دندانپزشکی ایران ادامه داد: تندیس جشنواره و جوایز نفیس نقدی به رتبه‌های برتر و همچنین لوح تقدیر به آثار برتر دارای رتبه‌های اول تا سوم اعطا می‌شود.

دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره علمی پژوهشی شهید دکتر احمد هدایت گفت: در داوری مقالات داخلی و خارجی از نظرات صاحب‌نظران رشته دندانپزشکی در سراسر کشور استفاده شده و مقالات مربوطه از طریق ایمیل به استادان مجرب سراسر کشور ارسال شده است که در نهایت توسط هیات مرکزی داوران، بر اساس امتیازات کسب شده نظر نهایی اعلام می‌شود.

 

امین‌سبحانی با بیان این‌که این جشنواره را جامعه اسلامی دندانپزشکان با همکاری انجمن دندانپزشکی ایران برگزار می‌کند، افزود: این تنها جشنواره بخش خصوصی است که در رشته دندانپزشکی برگزار می‌شود و هیچ کمک مالی از دولت دریافت نمی‌کند. این جشنواره توسط بخش خصوصی و ‌NGO های رشته‌های مختلف دندانپزشکی برگزار می‌شود و به بهترین مقالات و آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.

وی مقالات، نوآوری‌ها، فیلم‌های آموزشی، تالیف و ترجمه کتب را جزء آثار ارسالی شرکت داده شده در این جشنواره برشمرد و افزود: دوازدهمین جشنواره علمی پژوهشی شهید دکتر احمد هدایت هم‌زمان با کنگره 53 انجمن دندانپزشکی ایران، 26 اردیبهشت ماه سال آینده در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید