فراخوان برگزاری سومین جشنواره ملی باران در اردیبهشت 92

http://www.callforpapers.irمدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم از برگزاری سومین جشنواره ملی باران در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، جلیل دارا با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی باران در اردیبهشت ماه سال آینده، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 15 فروردین ماه 92 است.

وی با بیان اینکه جشنواره باران به منظور گسترش و برجسته کردن فریضه الهی نماز و نیایش در میان قشر دانشگاهی کشور، در سه سطح دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، اساتید و اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهارکرد: از آنجایی که تعداد قابل توجهی از دانشجویان غیرایرانی مسلمان نیز در دانشگاه‌های ایران مشغول به تحصیل هستند، در این دوره به آنها هم فرصت حضور در جشنواره در کنار دانشجویان ایرانی داده شده است.

وی افزود: این اقدام گامی در جهت بین‌المللی کردن این جشنواره در دوره‌های بعد و ارتقاء آن از سطح دانشگاه‌های ایران به تمامی دانشگاه‌های جهان اسلام است.

دارا با اشاره به ضرورت‌های برگزاری این جشنواره در خصوص قالب‌های ارسال آثار، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش فضای مجازی و رایانه در قالب وبلاگ نویسی، طراحی نرم افزارهای ویژه نماز (مولتی مدیا، موبایل و نشریه الکترونیک) و گرافیک رایانه‌ای (طراحی قالب، طراحی پوستر و تایپوگرافی) و در بخش ادبی به صورت شعر، قطعه ادبی، داستان کوتاه و خاطره و در بخش هنری در قالب عکس، گرافیک ( نقاشی، تذهیب، طراحی، نگارگری)، سبک‌های مختلف خوشنویسی و فیلم کوتاه(مستند، پویانمایی، نماهنگ) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: بخش دیگر سومین جشنواره ملی باران بخش پژوهشی است، که دانشگاهیان می‌توانند تولیدات پژوهشی خود در قالب مقاله، پایان‌نامه و یا کتاب را با موضوع نماز و نیایش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و بخش ویژه نیز به معرفی فعالان عرصه نماز در دانشگاه‌ها اختصاص خواهد یافت که فعالان باید شرح فعالیت‌ها و سوابق خود در عرصه نماز و عبادات در دانشگاه‌ها را به دبیرخانه ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع از جزییات ارسال آثار و شرکت در جشنواره می‌توانند به نشانی www.iusfestivals.org/baran مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید