پذیرش دانشجو در هشتمین دوره های عالی تخصصی معماری -دانشگاه تهران

http://www.callforpapers.irدانشکده معماری با همکاری قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران با هدف به روز رسانی دانش فنی جامعه مهندسی کشور و در راستای تحقق ماموریت خویش مبنی بر گسترش ارتباط با صنعت از طریق برگزاری دوره های عالی تخصصی کاربردی، اقدام به پذیرش دانشجو برای دوره های عالی تخصصی ( مدیریت پروژه و ساخت )، ( تکنولوژی معماری )، ( انرژی و معماری )، ( معماری داخلی )، (معماری مسکن) و(مرمت بافت و ابنیه) نموده است.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) سرفصل این دوره ها مطابق سرفصل های دوره کارشناسی ارشد این رشته ها ( اعلام شده توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ) می باشد و اساتیدآن، اعضای هیات علمی دانشگاه تهران و مدرسین برگزیده سایر دانشگاه های ایران می باشند .
مخاطبین دوره ها:هریک از دوره ها با توجه به محتوای برنامه ریزی شده، مورد استفاده دانشجویان، مهندسین، دانشجویان و کارشناسان بخشهای مختلف مهندسی و اجرای صنعت ساخت و ساز کشور قرار می گیرند که می توان به مدیران ارشد سازمان های کارفرما، سیاست گذار، مشاور و پیمانکار، مدیران اجرایی پروژه،کارشناسان و کارشناسان ارشد پروژه های عمرانی اشاره نمود .
شرایط اختصاصی داوطلبان:
1. دارا بودن مدرک کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های فنی و مهندسی ( فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های مهندسی معماری، عمران، مکانیک و تاسیسات در اولویت خواهند بود.)
تبصره – دانشجویان سال آخر کارشناسی رشته های فوق به شرط دارا بودن معدل 14 می توانند در این دوره شرکت نمایند.
2. ترجیحا دو سال سابقه کار مرتبط
3. آشنایی با زبان انگلیسی
زمان و محل محل برگزاری دوره ها :
• آغاز ثبت نام از اسفند 1391 از طریق سایت قطب علمی معماری WWW.Ceat.ir می باشد.هریک از دوره ها از نیمه دوم اردیبهشت ماه 1392 شروع شده و تا مهر1392 ادامه خواهد داشت.
• زمان برگزاری جلسات آموزشی روزهای چهار شنبه و روزهای پنج شنبه در دانشکده ی معماری دانشگاه تهران خواهد بود .
• با توجه به هم زمانی اجرای دوره ها، هر فرد می تواند تنها در یک دوره شرکت نماید.
مدارک ثبت نام :
1. رزومه تحصیلی و شغلی
2. تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا کارت دانشجویی
3. تکمیل فرم تقاضا ی ثبت نام آن لاین
ضوابط اعطای گواهینامه :
1. حضور در 80 درصد جلسات آموزشی
2. موفقیت در ارزیابی پایانی هریک از دروس دوره ( کسب حداقل نمره 14 در هر یک از آزمون ها )
3. در صورت تحقق موارد فوق، گواهی شرکت در دوره عالی تخصصی مورد نظر توسط دانشکده معماری دانشگاه تهران اعطا خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت قطب علمی فناوری معماری به آدرس WWW.Ceat.ir مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید