راه‌اندازی اولین دانشنامه الکترونیک قلب و عروق کشور

http://www.callforpapers.irاولین دانشنامه الکترونیک قلب و عروق کشور به زبان فارسی به منظور آموزش رساندن به مردم درخصوص پیشگیری از بیماری‌های قلبی – عروقی در بیمارستان شهید رجایی راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) اکبر نیک پژوه – مسوول فنی کلینیک پیشگیری و ارتقاء سلامت قلب و عروق بیمارستان شهید رجایی – با بیان این مطلب گفت: بیمارستان شهید رجایی عضو بیمارستانهای عاری از دخانیات شبکه سازمان جهانی بهداشت شده است که دبیرخانه آن بیمارستان مسیح دانشوری بوده و رسالت آن این است که در محیط بیمارستان المان‌هایی نصب شود که مردم سیگار مصرف نکنند.

نیک پژوه تصریح کرد: بیمارستان شهید رجایی به عنوان یکی از بیمارستانهای ارتقاءدهنده سلامت در تعامل با جامعه است و وب سایتی را در این زمینه طراحی کردیم و اولین دانشنامه الکترونیک و قلب و عروق کشور به زبان فارسی راه‌اندازی شده است.

مسوول فنی کلینیک پیشگیری و ارتقاء سلامت اظهار کرد: همچنین تلویزیون مجازی راه‌اندازی کردیم به نام سیمای قطب قلب ایران که مردم به این سایت مراجعه می‌کنند و از 60 فیلم کوتاه آموزشی بهره می‌برند. صدای قطب قلب ایران راه‌اندازی شده تا افرادی که سواد خواندن ندارند بتوانند با گوش دادن این فایل از آموزشهای لازم بهره ببرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید