معرفی گروه‌های برتر بخش‌های دانشجویی و دانش‌آموزی چهارمین دوره مسابقات دومینو

http://www.callforpapers.irچهارمین دوره مسابقات دومینو به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نوزدهم تا بیست و دوم اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) سهیل اقبالی دبیر این دوره از مسابقات اظهار کرد: مسابقات این دوره همانند دوره‌های گذشته در دو بخش استکینگ و تاپلینگ برگزار می‌شود که در بخش تاپلینگ گروه‌هایی متشکل از چهار نفر مهره‌هایی را به صورت دنباله می‌سازند که دارای طرح و مفهومی مشخص است و پس از اتمام کار در این بخش، در زمان تعیین شده،‌ ریزش مهره‌ها انجام می شود.

وی افزود: در چینش مهره های دومینو مکانیزم‌هایی از قبیل حرکت پرتابه،‌ حرکت در ‌سیال،‌ آونگ و … مورد استفاده قرار می گیرد. تیم ها حداقل ملزم به استفاده از سه مکانیزم هستند که نهایتا به هر تیم بر اساس مکانیزم‌ها و طراحی مهره‌ها امتیاز داده می‌شود.

دبیر چهارمین دوره از مسابقات دومینو با بیان این که مسابقات در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود،‌ گفت: در هر نوبت به تیم‌ها سه هزار مهره تحویل داده می‌شود تا کار خود را آغاز کنند و این گروه‌ها نیز با توجه به تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارند، باید اقدام به ساخت و چینش مهره‌ها کنند و این کار توسط گروه‌های شرکت کننده در زمینی به ابعاد 4 متر در 5 متر انجام می شود.

اقبالی خاطرنشان کرد: اختتامیه این دوره از مسابقات در روز بیست و سوم اسفندماه‌ در محل آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود که در این مراسم پنج گروه برتر در بخش دانشجویی و سه گروه در بخش دانش آموزی معرفی شده و از آن‌ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

وب سایت مسابقه

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید