ویرایش چهارم کتابشناسی علم‌سنجی منتشر شد

http://www.callforpapers.irنسخه الکترونیکی ویرایش چهارم کتابشناسی علم‎سنجی در اسفند 1391 منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) کتابشناسی علم‎سنجی دربرگیرنده مجموعه آثاری است که در حوزه‌های مرتبط با اطلاع‌سنجی، علم‌سنجی، وب‌سنجی و کتاب‌سنجی توسط نویسندگان و پژوهشگران ایرانی به زبان فارسی یا انگلیسی منتشر شده‌ است.

کتاب‌شناسی علم‌سنجی از 9 بخش مقالات مجلات فارسی، مقالات همایش‌های فارسی، طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های دکترا، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد، کتاب‌های فارسی، مقالات مجلات انگلیسی، مقالات همایش‌های انگلیسی و پوسترهای انگلیسی تشکیل شده است.

همچنین این مجموعه در برگیرنده آثار تألیفی است و آثار ترجمه شده را در برنمی‌گیرد.

تدوین کتابشناسی علم‎سنجی توسط دکتر حمیدرضا جمالی مهموئی، رئیس پژوهشکده علوم اطلاعات، انجام و ویرایش اول آن در بهمن 1389، ویرایش دوم و سوم در خرداد و اسفند 1390 و ویرایش چهارم آن در اسفند 1391منتشر شده است.

این ویرایش، چهارمین ویرایش این کتابشناسی است و با اجازه‌نامه کریتیو کامانز منتشر شده است و هر گونه استفاده غیرتجاری از این کتابشناسی با شرط ذکر منبع، مجاز است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل این کتاب به وب‌سایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به نشانی اینترنت http://www.irandoc.ac.ir/ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید