کارگاه بین‌المللی GMP و GLP در تهران آغاز شد

کارگاه بین‌المللی GMP و GLP با هدف ارتقای اصول بهینه تولید دارو صبح امروز در انستیتو پاستور ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر سروش سرداری – مدیر شبکه شرق مدیترانه‌یی ژنومیکس و بیوتکنولوژی سلامت (EMGEN)- در مراسم آغاز به کار این کارگاه آموزشی سه‌روزه گفت: دانش مدیران کارخانه‌های داروسازی کشور در زمینه GLP و GMP به اندازه کافی است اما مشکل اصلی در پیاده کردن آنها در فرآیند تولید داروست.

به گفته وی، شبکه شرق مدیترانه‌یی ژنومیکس و بیوتکنولوژی سلامت که یکی از برگزارکنندگان اصلی این کارگاه آموزشی است از سال 2004 با تلاش سازمان بهداشت جهانی برای حمایت کشورهای شرق مدیترانه در زمینه ژنومیکس و بیوتکنولوژی سلامت تأسیس شده و مقر آن از سال 2005 تاکنون در انستیتو پاستور ایران بوده است.

سرداری با اشاره به اینکه جامعه هدف اصلی چنین کارگاهی مدیران کارخانه‌های داروسازی، مدیران QA و QC آنها و کارشناسان واحدهای تولیدی و صنعتی این کارخانه‌هاست، خاطرنشان کرد: مدرسان حاضر در کارگاه، مدرسان بین‌المللی GLP و GMP از سازمان جهانی بهداشت هستند.

کارگاه بین‌المللی GMP و GLP با هدف ارتقاء اصول بهینه تولید دارو از دوازدهم تا چهاردهم اسفندماه با تلاش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شبکه شرق مدیترانه‌یی ژنومیکس و بیوتکنولوژی سلامت در انستیتو پاستور ایران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید