فراخوان ارسال مقاله به دومین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم بالینی

http://www.callforpapers.irدومین کنگره بین‌المللی «هیپنوتیزم بالینی و علوم وابسته» دوم تا چهارم خرداد ماه سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این کنگره در محورهای «هیپنوتیزم، سیر تاریخی»، «هیپنوتیزم، تئوریها و الگوها»،‌ «نوروسایکوفیزیولوژی هیپنوتیزم»، «جامعه شناختی هیپنوتیزم»،‌ «هیپنوتیزم پزشکی»، «بیهوشی و بی دردی هیپنوتیزمی»، «هیپنوتیزم روانشناختی»، «آسیب شناسی هیپنوتیزم»، «ادراک، شناخت و مدلهای طراحی مغز»،‌ «هیپنوتیزم و تکنولوژی‌های تحریک مغز»، «فلسفه ذهن»، «نوروفیدبک، نوروساینس، سایکوسایبرنتیک»، «رویکردهای مهندسی در روانشناسی»،‌ «هیپنوتیزم در ورزش» و «هیپنوتیزم در دندانپزشکی» برگزار می شود.

در این کنگره برابر تفاهم‌نامه منعقد شده با انجمن پزشکی رازی آلمان و با اعلام آمادگی اعضای انجمن‌های اروپایی و جهانی هیپنوتیزم بیش از 20 سخنران خارجی از جمله رؤسا و اعضای هیات مدیره ISH و ESH به ارائه سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی درمانهای هیپنوتیزمی خواهند پرداخت.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، اجرای جراحی زنده با هیپنوتیزم و بدون استفاده از بیهوشی که سال گذشته جذابیتهای خاصی به کنگره داده بود، امسال با حیطه گسترده‌تر و تنوع بیشتری از اعمال جراحی جزو برنامه‌های اصلی کنگره خواهد بود.

آخرین مهلت ارسال مقاله، 20 اسفند و آخرین مهلت ثبت نام در کنگره، 30 اسفند ماه امسال خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله به پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی اینترنتی http://congress.mums.ac.ir/u3flhp مراجعه کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید