25 اسفند ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره فارابی

معاون فرهنگی واجتماعی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: 25 اسفند ماه آخرین مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره فارابی است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکترخواجه سروی با بیان این مطلب افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با مشارکت سازمان‌های علمی و پژوهشی داخلی و بین‌المللی به منظور انتخاب و معرفی تحقیقات علمی برتر و تقدیر از اندیشمندان و پژوهشگران برجسته ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی ، هفتمین جشنواره فارابی را برگزار می کند.

وی افزود: این جشنواره درگروههای علمی تاریخ، جغرافیا و باستان‌شناسی، حقوق، زبان وادبیات، علوم اجتماعی و علوم ارتباطات، علوم اقتصادی، مدیریت و حسابداری، علوم تربیتی، روانشناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی، علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌یی، فقه، اصول، علوم قرآنی و حدیث، فلسفه، کلام، اخلاق، ادیان و عرفان، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و کتابداری، مطالعات انقلاب و امام خمینی (ره) و مطالعات هنر زیبایی‌شناسی برگزار می شود.

معاون فرهنگی واجتماعی وزیرعلوم اظهار داشت: علوم انسانی جهت دهنده‌ سیاست‌های کلان هرکشور است و کشورهایی که دراین زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند توانسته‌اند آثار فرهنگی، ‌تمدنی،‌ صنعتی و علمی خود را به کشورهای دیگر صادر کنند.

خواجه سروی درپایان گفت: فراخوان این دوره از جشنواره درآبان ماه سال جاری اعلام شده است و زمان برگزاری این دوره از جشنواره فارابی آبان ماه سال 92 می باشد و از تمامی پژوهشگران دعوت می‌شود برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت‌نام و شرکت در جشنواره به سایت این جشنواره به نشانی www.farabiaward.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید