کارگاه تئوری و عملی اصول PCR و کاربردهای آن در پزشکی برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irکارگاه تئوری و عملی اصول PCR و کاربردهای آن در پزشکی (تشخیص بیماری های ژنتیکی و ویروسی) و بیوتکنولوژی و طراحی پرایمر 10 و 11 اسفندماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف بیولوژی ملکولی و بیوتکنولوژی، کارگاه آموزشی دو روزه در زمینه اصول PCR و کاربردهای آن در پزشکی (تشخیصی و درمانی) و بیوتکنولوژی و طراحی پرایمر با همکاری انجمن ژنتیک ایران برگزار می‌شود.

سرفصل های کارگاه شامل آشنایی با اصول PCR و مکانیسم ملکولی آن، انجام عملی PCR، بررسی نتایج کار با استفاده از الکتروفورز،

بررسی خطاهای احتمالی (Troubleshooting) در واکنش PCR، آشنایی با انواع PCR (Nested PCR, SOE PCR, Touchdown PCR, Hot Start PCR) و کاربردهای آن، آشنایی با کاربردهای PCR در تشخیص بیماری های ژنتیکی و ویروسی در پزشکی و بیوتکنولوژی، اصول مورد نیاز برای طراحی پرایمر و آشنایی با نرم افزار Oligo برای طراحی پرایمر است.

این کارگاه به صورت عملی برگزار شده و هر شرکت کننده تمامی مراحل عملی کار را زیر نظر اساتید انجام خواهد داد و در نهایت هر شرکت کننده نتایج کار خود را دیده و آنالیز خواهد کرد.

دانشجویان و اعضای انجمن ژنتیک ایران از 20 درصد تخفیف برخوردار می باشند. در پایان به شرکت کنندگان گواهی معتبر با تایید انجمن ژنتیک ایران اعطا می‌شود.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.irgtp.com مراجعه و یا با شماره تلفن های 88200114 و 09333954693 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید