برگزاری کنگره بین‌المللی «پژوهش‌های نوین در مهندسی» در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

http://www.callforpapers.irجهت ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی در علوم مختلف مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی عمران، کنگره بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مهران مجلسی، رییس این دانشگاه گفت: بیش از پنج هزار نفر دانشجو در رشته‌های فنی و مهندسی در واحد خمینی شهر مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: با حضور استادان برجسته و وجود آزمایشگاه‌های پیشرفته، قطب علمی فنی و مهندسی خوبی در دانشگاه ایجاد شده و در همین راستا جهت بهره‌مندی دانش پژوهان از دستاوردهای علمی اندیشمندان، صاحبنظران و محققان کنگره بین المللی پژوهش‌های نوین در مهندسی ( ICRAE2013 ) در 15 و 16 اسفندماه سال جاری در سالن همایش‌های شهید آوینی دانشگاه برگزار می‌شود.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر ادامه داد: تاکنون 450 مقاله به دبیرخانه کنگره واصل شده که بر اساس نظرات هیئت داوران تعداد 220 مقاله برای ارائه در کنگره تأکید شده و 100 مقاله نیز به صورت سخنرانی شفاهی در نشست‌های تخصصی انتخاب شده است.
مجلسی بیان کرد: استادان صاحب نام از کشورهای مختلف جهان و دانشگاه‌های معتبر از قبی UTM ، کینگستون و کونیزلند حضور خواهند داشت و آخرین پژوهش‌های علمی درخصوص طراحی روش‌ها و معیارهای طراحی سازه‌های نو، مهندسی نانو کامپوزیت‌ها، مواد ترکیبی و روش‌های نوین در مهندسی را به دانش پژوهان ارائه خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: در کنار نشست‌های تخصصی کنگره، کارگاه‌های تخصصی با موضوعات نانو مکانیک، مکاترونیک نیز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با موضوعات می‌توانند به سایت کنگره congress.iaukhsh.ac.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید