سمینار “کاربرد سازه‌های نوین در معماری معاصر جهان” در کرمانشاه برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irسمینار کاربرد سازه‌های نوین در معماری معاصر جهان و فناوری‌های نوین و تولید صنعتی‌سازی ساختمان، با حضور استاد محمود گلابچی، چهره ماندگار کشور در مهندسی سازه و معماری، ششم اسفند ماه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار ‌می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مهندس قامت پرویزی، دبیر علمی این سمینار گفت: نیاز به ارتقای سازه‌های نو در معماری از جمله نیازهایی است که در استان کرمانشاه به جد احساس می‌شود، به گونه‌ای که از این نظر حتی با استانهای همجوار هم فاصله داریم.

وی افزود: برگزاری سمینار کاربرد سازه‌های نوین در معماری معاصر جهان و حضور پروفسور گلابچی در کرمانشاه را باید برای پر کردن این خلاء علمی به فال نیک بگیریم و با استفاده از این فرصت داشته‌هایمان را برای متحول کردن سازه‌ و معماری در استان افزایش و ارتقاء دهیم.

پرویزی حضور در این سمینار تخصصی، آموزشی را برای کارشناسان ادارات، دانشجویان و مهندسین در عرصه کار رایگان اعلام کرد و از استانداری، شهرداری‌های سراسر استان و تمام ادارات مرتبط یا متولی صنعت ساختمان خواست تا کارشناسان خود را برای حضور در این سمینار بفرستند.

به گفته وی این سمینار یکروزه به صورت نشست‌های علمی و تخصصی صبح و بعدازظهر با دو موضوع “سازه‌های نوین در معماری معاصرجهان” و “فناوریهای نوین و تولید صنعتی سازی ساختمان” برگزار خواهد شد.

وی برگزاری این سمینار را نتیجه همکاری تنگاتنگ دانشگاه رازی بویژه گروه معماری، شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه و سازمان نظام مهندسی ساختمان دانست.

پرویزی یادآورشد: سه مکان برای ثبت نام و دریافت کارت ورودی در نظر گرفته شده است که شامل ساختمان قدیم سازمان نظام مهندسی به عنوان دبیرخانه سمینار، دانشکده فنی دانشگاه رازی و دانشگاه آزاد اسلامی استان است.

استاد محمود گلابچی از برجسته‌ترین نوابغ مهندسی کشور است که تحصیلات خود را در مقطع دکترا و فوق دکترا در زمینه سازه در معماری و تکنولوژی‌های نو در انگلستان به پایان رسانده است و تا کنون 37 جلد کتاب به تألیف رسانده که 17 جلد از این آثار در سالهای متمادی کتاب برتر سال کشور و کتاب برتر دانشگاهی کشور شناخته شده‌اند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید