کارگاه استخراج اسیدهای نوکلئیک از سلولهای پروکاریوتی و یوکاریوتی برگزار می شود

http://www.callforpapers.irکارگاه آموزشی دو روزه در زمینه استخراج اسیدهای نوکلئیک از سلولهای پروکاریوتی و یوکاریوتی با همکاری انجمن ژنتیک ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این کارگاه سوم و چهارم اسفند ماه 1391 برگزار می شود. سرفصل های کارگاه شامل مباحث تئوری مربوط به اصول استخراج اسیدهای نوکلئیک، کاربردهای استخراج اسیدهای نوکلئیک در مباحث مختلف ملکولی، آموزش نحوه صحیح Sampling در آزمایشگاه ملکولی، استخراج DNA ژنومی از سلول های یوکاریوتی، استخراج DNA پلاسمیدی از سلول های باکتریایی، استخراج RNA از سلول، آشنایی با اصول آماده سازی ژل آگاروز، انجام الکتروفورز و آشنایی با اصول کاربردی آن است.

این کارگاه کاملاً به صورت عملی برگزار شده و هر شرکت کننده تمامی مراحل عملی کار را زیر نظر اساتید انجام خواهد داد و در نهایت هر شرکت کننده نتایج کار خود را دیده و آنالیز خواهد کرد.

دانشجویان و اعضای انجمن ژنتیک ایران از 20 درصد تخفیف برخوردار می باشند. در پایان به شرکت کنندگان گواهی معتبر با تایید انجمن ژنتیک ایران اعطا می‌شود. برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.irgtp.com مراجعه و یا با شماره تلفن های 88200114 و 09333954693 تماس بگیرید.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید