مجله دانشگاه آزاد کرمانشاه برترین مجله حوزه نانوی کشور شد

www.callforpapers.irمجله «International Nano Letters» دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه عنوان برترین مجله حوزه نانو در سطح دانشگاه‌های کشور را کسب کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر کیوان قدرتی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با اعلام این خبر، اظهار کرد: ستاد ویژه توسعه فناوری نانوی کشور، مجله «International Nano Letters» دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه را بعنوان برترین مجله حوزه نانوی کشور در بین تمامی دانشگاه‌ها معرفی کرده است.

وی افزود: طی ایمیل ارسال شده از سوی کارگروه حمایت تشویقی ستاد ویژه توسعه فناوری نانوی جمهوری اسلامی ایران به عاطفه قادری، مدیر داخلی مجله «International Nano Letters» عنوان شده که این مجله در ارزیابی انجام شده توسط ستاد، از بین پنج مجله حائز شرایط دیگر، با احراز 132 امتیاز از مجموع 200 امتیاز تعیین شده، رتبه نخست کشور را احراز کرده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، ضمن تبریک به جامعه دانشگاهی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: جایگاه تحقیق و پژوهش در هر دانشگاه بسیار حائز اهمیت است و از دست اندرکاران تهیه و چاپ این نشریه قدردانی می شود.

مجله “حایز” با 89 امتیار رتبه دوم را کسب کرده است که بیش از 43 امتیاز با مجله واحد کرمانشاه فاصله دارد و این حاکی از جایگاه علمی مجله «International Nano Letters» است.

همچنین تا کنون سه شماره از نشریه «International Nano Letters» به چاپ رسیده که سومین شماره آن توسط پایگاه معتبر علمی اشپرینگر نمایه شده است و در آینده نزدیک این نشریه به عنوان یک نشریه ISI معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید