آخرین مهلت ثبت‌ نام در پنجمین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی دانشگاه زنجان

http://www.callforpapers.irپنجمین دوره مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی، 13 تا 15 اسفند ماه امسال به همت انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه زنجان در دو گرایش سازه نگین و سازه راندمانی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در این مسابقات که در سالن همایش‌های بین‌المللی الغدیر دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، اعضای هیات داوری، اعضای هیات علمی دانشگاه زنجان و مشاوران عالی انجمن شبیه سازی سازه‌های خرپایی حضور داشته و جوایز در هر گرایش برای تیم اول 15 میلیون ریال و برای تیم‌های دوم و سوم به ترتیب ده و پنج میلیون ریال خواهد بود.

ثبت‌نام این دوره از مسابقات از 18 بهمن آغاز شده و تا سوم اسفند ماه ادامه دارد.

هزینه ثبت نام در این مسابقات برای ثبت نام در یک سازه در یک گرایش خاص 70 هزار تومان و دو سازه در یک گرایش خاص (جمعا دو سازه) 100 هزار تومان و دو سازه در دو گرایش خاص (در هر گرایش یک سازه) 120 هزار تومان و دو سازه در یک گرایش و یک سازه در گرایش دیگر(جمعا سه سازه) 150 هزار تومان و چهار سازه در دو گرایش خاص (یعنی در هر گرایش دوسازه و جمعا چهار سازه) 170 هزار تومان است.

هر تیم می‌تواند متشکل از حداکثر چهار نفر باشد، علاوه بر چهار نفر فوق که اعضای تیم هستند، هر تیم مجاز است حداکثر یک نفر مهمان داشته باشد. اعضای هر تیم باید در زمان برگزاری مسابقات دانشجو بوده و همه اعضای تیم از یک دانشگاه باشند.

حداکثر تیم‌های شرکت کننده در این مسابقه 150 تیم است، لذا اولویت ثبت‌نام با تیم هایی است که زودتر ثبت نام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی itssa.ir مراجعه کنند. شرایط و قوانین ثبت نام و همچنین آیین نامه‌های دو گرایش این مسابقات در همین سایت قابل مشاهده و دانلود است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید