چهارمین کنفرانس مدیریت فروش

http://www.callforpapers.irشرکت ایده پردازان کسب و کاردر راستای اهداف شناخت و تحلیل فعلی بازار و پیش بینی وضعیت آینده آن و کانالهای نوین توزیع ، به همراه ارائه روشهای خلاق و نوآورانه فروش به منظور مدیریت اثر بخش فروش در 27 تا 28 اردیبهشت ماه 1392 اقدام به برگزاری چهارمین کنفرانس مدیریت فروش با رویکرد کانالهای نوین توزیع به همراه جشنواره چهره های ماندگار و جوانان برتر حوزه پخش و فروش و نمایشگاه تخصصی در تهران نموده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این کنفرانس در پنج بخش ( دانشی – بینشی، تجلیل از برترین های بخش فروش، بخش مهارتی – تجربی ، کارگاه عملی و بخش ویژه شامل برنامه های متنوع مسابقه، پرسش و پاسخ و… می باشد.

جشنواره چهره های ماندگار برای نخستین بار در ایران به منظور تجلیل از پیشگامان موفق و الگوسازی مناسب برای پیروان این حیطه به جهت رشد و تعالی کشور و تبلور دانش ملی با معیارهای ارزشمندی برگزار می گردد.

لذا از کلیه علاقه مندان به موضوعات فروش دعوت می گردد جهت ثبت نام در این کنفرانس تا 20 اسفند ماه به سایت دبیرخانه مراجعه و از تخفیفات ویژه تا قبل از زمان مذکور استفاده نمایند.

افراد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین نحوه ثبت نام و شرکت در این کنفرانس به سایت ذیل مراجعه و یا با شماره های دبیرخانه تماس حاصل نمایند.

محورهای کنفرانس بدین شرح می باشد:

  • بررسی انواع کانال های توزیع فعلی و پیش بینی وضعیت آینده آنها در ایران

  • تجربه تاریخی کانال های توزیع در دنیا

  • وضعیت فعلی و پیش بینی کانال های توزیع در کشورهای موفق در توزیع

  • نحوه انتخاب بهینه کانال های توزیع در صنایع ایران

  • نقش ایجاد فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها در تغییر کانال های توزیع صنایع ایرانی از پخش مویرگی و عمده فروشی

  • تاثیر تغییر کانال های توزیع در فروش انواع محصولات

  • نقش نظام و تحولات اقتصادی در کانال های توزیع

  • عملکرد رسانه ها در شکل گیری کانال های نوین توزیع

  • تاثیر فناوری اطلاعات بر تغییر کانال های سنتی توزیع به کانال های نوین توزیع

  • اهداف و استراتژی های سازمان در تعیین کانال های توزیع

  • فرصت های نوآوری در تغییر کانال های سنتی توزیع به کانال های نوین توزیع

  • تغییر سلیقه مشتریان در تغییر کانال های توزیع

  • تاثیر عملکرد ضعیف کانال های سنتی توزیع بر تغییر کانال های توزیع

  • نقش تفکر رهبران و مدیران سازمان بر تعیین کانال های توزیع

  • بهینه سازی هزینه ها در کانال های نوین توزیع

  • انواع ساختار سازمانی و کانال های نوین توزیع

  • تاثیر تملیک، ادغام ها و اتحادهای استراتژیک بر تغییر کانال های توزیع

  • نقش تصمیمات و دستورات دولتی در تغییر کانال های توزیع

  • سیستم های اطلاعاتی سازمان (MIS) در کانال های نوین توزیع

آدرس دبیرخانه چهارمین کنفرانس مدیریت  فروش :

تهران – کوی نصر(گیشا)- ابتدای خیابان بلوچستان – پلاک 17
شماره‌ی تلفن : 02188260764 -02188260310

شماره همراه: 09196050602 
آدرس وب‌سایت: http://www.schoolofsales.ir

آدرس پست الکترونیک: smc4@biznews.ir

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید