نماد سایت فراخوان مقاله کنفرانس، همایش، مجله و ژورنال علمی پژوهشی

چهارمین کنفرانس مدیریت فروش

شرکت ایده پردازان کسب و کاردر راستای اهداف شناخت و تحلیل فعلی بازار و پیش بینی وضعیت آینده آن و کانالهای نوین توزیع ، به همراه ارائه روشهای خلاق و نوآورانه فروش به منظور مدیریت اثر بخش فروش در 27 تا 28 اردیبهشت ماه 1392 اقدام به برگزاری چهارمین کنفرانس مدیریت فروش با رویکرد کانالهای نوین توزیع به همراه جشنواره چهره های ماندگار و جوانان برتر حوزه پخش و فروش و نمایشگاه تخصصی در تهران نموده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این کنفرانس در پنج بخش ( دانشی – بینشی، تجلیل از برترین های بخش فروش، بخش مهارتی – تجربی ، کارگاه عملی و بخش ویژه شامل برنامه های متنوع مسابقه، پرسش و پاسخ و… می باشد.

جشنواره چهره های ماندگار برای نخستین بار در ایران به منظور تجلیل از پیشگامان موفق و الگوسازی مناسب برای پیروان این حیطه به جهت رشد و تعالی کشور و تبلور دانش ملی با معیارهای ارزشمندی برگزار می گردد.

لذا از کلیه علاقه مندان به موضوعات فروش دعوت می گردد جهت ثبت نام در این کنفرانس تا 20 اسفند ماه به سایت دبیرخانه مراجعه و از تخفیفات ویژه تا قبل از زمان مذکور استفاده نمایند.

افراد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین نحوه ثبت نام و شرکت در این کنفرانس به سایت ذیل مراجعه و یا با شماره های دبیرخانه تماس حاصل نمایند.

محورهای کنفرانس بدین شرح می باشد:

آدرس دبیرخانه چهارمین کنفرانس مدیریت  فروش :

تهران – کوی نصر(گیشا)- ابتدای خیابان بلوچستان – پلاک 17
شماره‌ی تلفن : 02188260764 -02188260310

شماره همراه: 09196050602 
آدرس وب‌سایت: http://www.schoolofsales.ir

آدرس پست الکترونیک: smc4@biznews.ir

خروج از نسخه موبایل