نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد تا 15 اردیبهشت اعلام می‌شود

http://www.callforpapers.irمشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 92 در کمال امنیت و آرامش خبر داد و گفت: نتایج اولیه آزمون تا 15 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر حسین توکلی در گفت‌و گو با ایسنا ضمن اشاره به برگزاری این آزمون در 133 کد رشته امتحانی، تصریح کرد: این ازمون در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه در 19 کد رشته، پنجشنبه در 71 کد رشته و جمعه در 43 کد رشته امتحانی در 44 شهرستان کشور و 115 حوزه امتحانی برگزار شد.

وی افزود: کلید تصحیح سوالات آزمون داوطلبان هر یک از این 133 کد رشته امتحانی نیز در روز یکشنبه 29 بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی درباره زمان اعلام نتایج اولیه نیز گفت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 92 نیز به صورت کارنامه تنظیم و تا 15 اردیبهشت ماه سال 92 از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار داده می شود.

وی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی نیز تا 15 اردیبهشت ماه سال 92 بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند با مطالعه دقیق این دفترچه و اطلاعیه‌های منتشره سازمان سنجش حداکثر 100 کد رشته محل تحصیلی را از میان کد رشته‌ محل‌های مجاز انتخاب کرده و از15 تا 19 اردیبهشت ماه به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش درباره نحوه گزینش داوطلبان نیز گفت: گزینش نهایی در کلیه کد رشته محل‌های تحصیلی بر اساس 80 درصد نمره آزمون در هر گرایش و 20 درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی و سهمیه داوطلبان انجام می‌شود.

توکلی در پایان تصریح کرد: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی نیز در هفته اول شهریور ماه اعلام می‌شود تا پذیرفته شدگان نهایی بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده در رشته و دانشگاه مربوط ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید