تالیف بسته آموزشی اجرای پروژه‌های GIS در ARCGIS برای اولین بار در کشور

بسته آموزشی اجرای پروژه‌های GIS در نرم‌افزار ARCGIS برای نخستین بار در کشور به عنوان بستری برای تولید شغل و کارآفرینی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و با هدف آموزش گام به گام و متناسب با نیازهای بازار کار تهیه شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) حمیدرضا ضیایی، مولف این بسته آموزشی در گفت‌وگو با  ایسنا ضمن بیان اینکه GIS یک سیستم مدیریت و تحلیل داده‌های مکانی است، گفت: ARCGIS پرکاربرترین نرم افزار برای اجرای پروژه‌های GIS است.

وی افزود: این نرم افزار تمام عملیات از جمله جمع آوری و ذخیره سازی داده‌ها، مدیریت و ساماندهی، تحلیل و آنالیز داده و نمایش اطلاعات مکانی را انجام می‌دهد.

ضیایی تصریح کرد: GIS یک بحث جدید است و باید به عنوان بستر مناسب برای تولید شغل و کارآفرینی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به فراگیری این فناوری و کمبودهایی که در این زمینه احساس می‌شد وجود دارد، اقدام به تولید بسته آموزشی با عنوان اجرای پروژه‌های GIS در ARCGIS کردم.

ضیایی خاطرنشان کرد: این بسته آموزشی برای تمام دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های مدیریت شهری، عمران، ترافیک و شهرسازی و تمامی رشته‌های مرتبط با نقشه کشی، مفید است.

وی یادآور شد: در این بسته آموزشی چندین پروژه متفاوت GIS به صورت مدیا به همراه کتاب آموزشی برای یادگیری بیشتر مخاطب وجود دارد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید