نخستین دوره آموزشی تکنیک‌های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی برگزار می شود

http://www.callforpapers.irنخستین دوره آموزشی تکنیک‌های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی و کارگاه آموزشی یک روزه GLP ویژه آموزش نحوه درست فعالیت و کار با دستگاه های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) نخستین دوره آموزشی تکنیک های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی ششم تا نهم اسفند امسال در مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می شود. همچنین کارگاه آموزشی یک روزه GLP ویژه آموزش نحوه درست فعالیت و کار با دستگاه های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی در روز پنجم اسفند ماه برگزار می شود.

در دوره کوتاه مدت آموزشی تکنیک های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی که برای دانشجویان و دانش آموختگان علاقمند به انجام پروژه های ژنتیک مولکولی و بیوتکنولوژی برنامه‌ریزی شده است، تکنیک های معمول آزمایشگاهی مانند PCR، استخراج DNA، هضم آنزیمی، انتقال ژن، الکتروفورز و … به صورت عملی و نظری آموزش داده می شود و در انتهای دوره آموزشی، گواهینامه پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند، اعطا می شود.

همچنین در روز قبل از برگزاری این دوره آموزشی چهار روزه، کارگاه آموزشی یک روزه GLP ویژه آموزش نحوه درست کار کردن با دستگاه های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی در روز پنجم اسفند ماه برگزار می شود. گذراندن این دوره آموزشی برای حضور در آزمایشگاه های معتبری مانند آزمایشگاه های پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری الزامی است و پس از پایان این دوره یک روزه نیز مدرک جداگانه ای به دانش آموختگان اعطا می شود.

ظرفیت پذیرش هر دوره 20 نفر و آخرین مهلت ثبت نام 28 بهمن ماه اعلام شده است.

علاقمندان جهت ثبت نام می توانند نام و نام خانوادگی، وضعیت تحصیلی و شماره تماس خود را به نشانی پست الکترونیکی iranbioelearning@gmail.com ارسال کنند تا فرم ثبت نام و اطلاعات تکمیلی برای آنها ارسال شود. به دلیل تکمیل ظرفیت پیش ثبت نام، از این پس اولویت ثبت نام با افرادی است که هرچه زودتر ثبت نام قطعی کنند.

دانشجویان و افرادی که در هر دو کارگاه شرکت کنند از تخفیف هایی تا 30 درصد هزینه ثبت نام برخوردار می شوند. همچنین برای این دو کارگاه دو نفر متقاضی از مناطق محروم مطابق مصوبه تعیین مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در امور حمایتی با معدل بالای نوزده با هزینه نیم بها ثبت نام می شوند.

اقامت: امکان اقامت برای شرکت کنندگان شهرستانی با قیمت ارزان در مهمانسرای پژوهشگاه فراهم است. این مهمانسرا دارای امکانات رفاهی و شرایط مناسبی بوده و در محوطه پژوهشگاه واقع شده است. هزینه هرشب اقامت در مهمانسرا برای افراد عادی 25 هزار تومان و با توجه به مذاکرات انجام شده برای دانشجویان محترم 15 هزار تومان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگاه ها و دوره های تخصصی کوتاه مدت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری می توانید با شماره های 09102979232 یا 44580322 تماس بگیرید.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید