نمایه مجله مرکز تحقیقات پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بانک اطلاعاتی «اسکوپوس»

http://www.callforpapers.irمجله «Asian Journal of Sports Medicine» که توسط مرکز تحقیقات پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و از سال 2010 میلادی و به زبان انگلیسی منتشر می‌شود، در بانک اطلاعاتی «اسکوپوس» (Scopus) نمایه شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این مجله با پیگیری‌های مرکز تامین منابع الکترونیک و ارتقای مجلات دانشگاه علوم پزشکی تهران، توسط بانک اطلاعاتی «Scopus» جهت نمایه‌سازی در بانک مذکور پذیرفته شد.

این مجله با تلاش سردبیران و اعضای هیات تحریریه، توانسته‌ است جایگاه مناسبی را در منطقه و دنیا کسب کند، به نحوی که بیش از نیمی از مقالات آن از نویسندگان خارج از کشور است.

علاوه بر آن، این مجله توانسته است از ابتدای انتشار در بانک اطلاعاتی «PubMed» نمایه شده و در حال حاضر مقالات این مجله در این بانک نیز قابل جستجو است.

این مجله در حال حاضر به صورت الکترونیکی و نیز چاپی منتشر و توزیع می‌شود و تنها مجله پزشکی ورزشی کشور، نمایه شده در بانک اطلاعاتی «PubMed» و «Scopus» به شمار می‌رود.

گفتنی است مجله Asian Journal of Sports Medicine یکی از دو مجله منتخب در جشنواره ابن‌سینای سال جاری دانشگاه نیز بوده است.

دستیابی به این موفقیت را به سردبیر، سردبیران همکار و اعضای هیات تحریریه این نشریه تبریک گفته، زحمات آنان را در ارتقای این نشریه ارج می‌نهیم. این مجله از طریق آدرس http://asjsm.tums.ac.ir در دسترس است.

لازم به ذکر است که از 52 عنوان مجله دانشگاه در حال حاضر 26 عنوان در بانک اطلاعاتی Scopus، 9 عنوان در ISI و 15 عنوان در PubMed/Medline نمایه می‌شوند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید