کارگاه آموزشی رفع اشکال آزمون جهانی المپیاد نجوم برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irکارگاه آموزشی رفع اشکال آزمون جهانی المپیاد نجوم، 20 بهمن ماه امسال به همت مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) جواد ارجمندفر، مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با اعلام این خبر افزود: برگزاری کارگاه یک روزه رفع اشکال المپیاد نجوم با نگاه فراگیر شدن این دوره‌ها از معدود برنامه‌های آموزشی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران محسوب می‌شود.

وی با بیان این که خوشبختانه طی دوره‌های قبل شاهد موفقیت شرکت‌کنندگان کشور در المپیاد نجوم بوده‌ایم، تصریح کرد: در این راستا امسال با یک طرح جامع مرکز علوم و ستاره شناسی تهران قصد داریم طی یک دوره‌ فشرده 6 ساعته در یک مرحله علاقه‌مندان به حضور در المپیاد کشوری نجوم را همراهی کنیم.

ارجمندفر با بیان این که این کارگاه یک روزه از ساعت 9 تا 15 با بهر‌ه‌گیری از حضور استادان مجرب برگزار می‌شود، افزود: مدرس این کارگاه یک روزه، پیمان اکبرنیا برنده مدال‌های طلا و نقره کشوری در حوزه المپیاد نجوم است.

وی اظهار امیدواری کرد که داوطلبان با برنامه ریزی حساب شده و جامع و با توکل بر خداوند متعال در این مسابقه شرکت کنند و شاهد تلاش و موفقیت و ایستادن آنها بر قله‌های افتخار و بالندگی داخلی و بین المللی در عرصه دانش آسمانی و کهن اخترشناسی باشیم.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز علوم و ستاره شناسی تهران به نشانی اینترنتی http://www.sactehran.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 22293280،22805006،22292246 (داخلی 102) تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید