اولین همایش علمی بیوتکنولوژی دانش‌آموزی در اهر برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irمسؤول پژوهشسرای دانش‌آموزی اهر از برگزاری اولین همایش ملی بیوتکنولوژی دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) حمیدرضا رضایی در جمع خبرنگاران گفت: پژوهشسرای دانش آموزی اهر به دلیل فعالیت مستمر در پژوهش و تحقیقات رشته های مختلف علمی بخصوص بیوتکنولوژی و علم استفاده از سلولهای زنده با فناوریهای جدید به عنوان قطب کشوری بیوتکنولوژی در بین پژوهشسراهای دانش آموزی کشور انتخاب شده است.

وی گفت: این پژوهشسرا به جهت توانمندی‌های لازم در حوزه بیوتکنولوژی با بهره‌مندی از استادان با تجربه علمی و دانش‌آموزان نخبه آمادگی خود را جهت برگزاری همایش ملی در رشته بیوتکنولوژی اعلام کرد که با موافقت وزارت آموزش و پرورش اولین همایش ملی دانش آموزی بیوتکنولوژی چهارم و پنجم اردیبهشت 92 در سالن همایش خلیج فارس با شرکت استادان، معلمان و دانش آموزان و علاقه‌مندان در اهر برگزار می شود.

وی هدف از اجرای این همایش را ایجاد زمینه تحقیق و پژوهش و تلفیق دانش نظری و فعالیتهای رشد و توسعه علمی و پژوهشی دانش آموزان برشمرد و افزود: علاقه‌مندان به ارائه مقاله می‌توانند مقالات خود را به پست الکترونیکی دبیرخانه این همایش به آدرسsince_ahar@yahoo.com تا بیست و پنجم اسفندماه ارسال کنند.

وی افزود: صاحبان مقاله می توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن 04262225005 و همراه 09144264258 تماس حاصل کنند.

این گزارش حاکی است پژوهشسرای دانش آموزی شهرستان اهر با 220 نفر عضو، فعال‌ترین پژوهشسرای دانش آموزی استان آذربایجان شرقی و منطقه ارسباران است که تاکنون موفق به ثبت 17 اختراع توسط دانش‌آموزان عضو این پژوهشسرا شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید