فراخوان برگزاری کارگاه «آنالیز پروتئین‌های نوترکیب»

http://www.callforpapers.irکارگاه تئوری و عملی «آنالیز پروتئین‌های نوترکیب با استفاده از وسترن بلات و SDS-PAGE» به همت گروه پژوهشی پیشگامان انتقال ژن در زمینه‌های مختلف بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی و انجمن بیوتکنولوژی ایران، 12 و 13 بهمن ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) «آشنایی با اصول بیان پروتئین نوترکیب در سیستم های پروکاریوتی و یوکاریوتی»، «آشنایی با انواع وکتورهای بیانی»، «تهیه ژل پلی اکریل آمید»، «آشنایی با جداسازی و رسوب پروتئین از محلول»، «بررسی کیفیت بیان پروتئین با SDS-PAGE»، «آشنایی با اصول رنگ آمیزی و رنگ بری ژل SDS-PAGE»، «آشنایی با اصول وسترن بلات و کاربردهای آن»، «انتقال پروتئنی ها از ژل SDS-PAGE به غشاء نیتروسلولزی»، «شناسایی پروتئین هدف بر روی غشاء با استفاده از آنتی بادی اختصاصی» و «آنالیز نتایج به دست آمده» از جمله بخش‌های مختلف مورد بررسی در این کارگاه علمی محسوب می‌شوند.

این کارگاه مناسب دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با زیست شناسی، بیوتکنولوژی، کشاورزی، علوم آزمایشگاهی و همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی است.

دانشجویان و اعضای انجمن بیوتکنولوژی ایران برای ثبت نام از تخفیف مناسب برخوردار هستند. در پایان دوره نیز به شرکت کنندگان گواهی معتبر با تایید انجمن بیوتکنولوژی اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.irgtp.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 88200114-021 و 09333954693 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید