ارائه بیش از 160 مقاله در کنفرانس ملی «علوم و تکنولوژی‌های نوین زیستی»

http://www.callforpapers.irکنفرانس ملی «علوم و تکنولوژی‌های نوین زیستی»، پنجم بهمن ماه امسال با حضور پژوهشگران و محققان برتر سراسر کشور در دانشگاه ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر آرش بابایی، دبیر کنفرانس ملی علوم و تکنولوژی‌های نوین زیستی با اعلام این خبر افزود: پژوهشگران و محققان سراسر کشور مقالات خود را از پانزدهم آبان تا هجدهم آذر ماه به دبیرخانه همایش ارسال کردند که پس از انجام داوری‌های تخصصی از 302 مقاله واصله، 164 مقاله پذیرفته شدند.

وی تصریح کرد: از مقالات پذیرفته شده، 48 مقاله به صورت شفاهی و 116 مقاله دیگر نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود. مجموعه سخنرانی‌ها همزمان در چهار سالن در حضور هیات داوری و رؤسای پنل‌ها بعد از مراسم افتتاحیه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه با معرفی افراد برتر عصر پنج شنبه برگزار شده و کنفرانس به اتمام خواهد رسید.

دبیر کنفرانس ملی فناوری‌های نوین زیستی از حضور دکتر ابراهیم زاده، استاد دانشگاه تهران به عنوان سخنران ویژه این کنفرانس خبر داد و گفت: خوشبختانه با عنایات خاص ریاست دانشگاه و تلاش و یکدلی همه عوامل اجرایی، شرایط مناسب برای میزبانی هر چه باشکوه‌تر این کنفرانس ملی در دانشگاه ملایر فراهم است.

وی با اشاره به چاپ کتاب خلاصه مقالات تصریح کرد: این کتاب نیز روز پنج شنبه در اختیار پژوهشگران و محققان قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید