مقالات راهیافته به مرحله نهایی نهمین جشنواره نقد کتاب معرفی شدند

http://www.callforpapers.irدبیرخانه نهمین جشنواره نقد کتاب، اسامی آثار راه یافته به مرحله نهایی این جایزه را در دو بخش کلیات و کودک و نوجوان معرفی کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در این دوره در حوزه کلیات از میان 115 تعداد مقاله ارسال شده به دبیرخانه، 7 مقاله به مرحله دوم راه یافت.

بر اساس این گزارش اسامی مقاله‌های راه یافته به مرحله نهایی در بخش کلیات عبارتند از: کیمیای فرهنگ در فرهنگ کیمیا (بهاءالدین خرمشاهی)، نقدی بر ترجمه کتاب سیاهه وارسی از ملاحظات طراحی ساختمان کتابخانه (ابراهیم افشار، حمید پیمانی)، فهرست روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های آرشیو مطبوعات کتابخانه آستان قدس رضوی (مهدی درخشان ثانی، حسین قاسمی)، نقد درسنامه تفکر نقدی (رضا محمدزاده ) ثبت آثار و آثار ثبت؟ (پژمان محمدی)، برخی کژتابی‌های یک دایرهالمعارف (سیدکاظم حافظیان رضوی) و تکمله‌ای بر فهرست نسخه‌های خطی عربی کتابخانه تخصصی وزارت امور خارجه (مجید غلامی جلیسه).

در بخش کودک و نوجوان نیز از میان تعداد 125 مقاله ارسال شده به دبیرخانه، 4 مقاله در حوزه شعر کودک و نوجوان به مرحله دوم راه یافتند که عبارتند از: شاعری شیفته کلاغ‌ها! (زهره حیدری شاهی)، جاده‌ای که می‌رسد به ماه (انسیه موسویان)، ادبیات متعهد، مسئولیت مضاعف (اکرم کشایی) و انار رنگ پریده (نیره سادات هاشمی).

آیین پایانی نهمین جشنواره نقد کتاب در بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید