دومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irدومین کنفرانس الگوی اسلامی ایران پیشرفت با محوریت مفاهیم، مبانی و ارکان پیشرفت 18 و 19 اردیبهشت ماه 92 در محل کتابخانه ملی جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر اکبرزاده، دبیر دومین کنفرانس الگوی اسلامی ایران پیشرفت با بیان این که این کنفرانس نیز همانند کنفرانس اول، هدفمند و ماموریت گراست، اظهار داشت: کنفرانس‌های سالانه مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، رویدادهای علمی هدفمندی هستند که هر یک به منظور دستیابی به اهداف خاصی طراحی و اجرا می‌شود. هدف کنفرانس دوم دستیابی به فهمی مشترک از مبانی فلسفی، علمی و دینی الگو و ارائه تصویری روشن، قابل اعتماد و کاربردی از آن است.

وی که در نشست کمیته علمی کنفرانس در محل مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت سخن می‌گفت با ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی صورت گرفته در راستای برگزاری این کنگره اظهار داشت: کمیته اجرایی کنفرانس تا کنون 11 بار تشکیل جلسه داده و فعالیتهای ترویجی و اطلاع رسانی کنفرانس با توزیع پنج هزار پوستر فراخوان مقالات آغاز شده است.

همچنین پایگاه الکترونیکی دومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از 20 آذر ماه راه‌اندازی شده و نسخه انگلیسی پایگاه نیز از 20 دی ماه در دسترسی علاقمندان است.

دبیر دومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت خاطرنشان کرد: با فعال شدن کمیته علمی کنفرانس محورها و موضوعات کنفرانس و سخنرانان کلیدی مشخص شده‌اند و در مرحله دعوت از سخنرانان خارجی هستیم.

دکتر فخرایی، عضو کمیته اجرایی کنفرانس هم در سخنانی محورهای کنفرانس را مفاهیم و مبانی عمومی پیشرفت، پیشرفت و حوزه‌های معرفتی جهان اسلام، اصول و ارکان پیشرفت و اصول و مبانی پیشرفت در حوزه‌های اجتماع، سیاست، اقتصاد و فرهنگ و سایر موضوعات مرتبط عنوان کرد و با اشاره به این که مهلت دریافت مقالات تا اول اسفند ماه سال جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت و داوری مقالات در این کنفرانس به صورت کاملا الکترونیکی صورت می‌گیرد و برای هر یک از محورهای موضوع یک سرگروه داوری تعیین شده که مقالات را قبل از ورود به چرخه داوری ارزیابی کرده و فرآیند داوری را مدیریت می‌کند.

در ادامه این جلسه، سرگروه‌های داوری محورهای مختلف کنفرانس نهایی شده و اعضای کمیته علمی در خصوص سخنرانان کلیدی کنفرانس بحث و تبادل نظر کردند.

گفتنی است، علاقمندان به ارائه مقاله در دومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از اخبار، محورهای کنفرانس و چارچوب و ضوابط تدوین مقالات به وبگاه کنفرانس به نشان http://sc.olgou.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید