تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد در پردیس دانشگاه تربیت مدرس

http://www.callforpapers.irثبت‌نام داوطلبان مقطع کارشناسی‌ارشد پردیس دانشگاه تربیت مدرس برای نیمسال دوم تحصیلی 92-91 تا پنج شنبه، پنجم بهمن ماه 91 تمدید شد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)  براساس اعلام روز دوشنبه دانشگاه تربیت مدرس، پردیس این دانشگاه در 50 رشته و گرایش کارشناسی ارشد همچون فنی و مهندسی، مهندسی برق و کامپیوتر، مهندسی شیمی، علوم انسانی، اقتصاد و مدیریت، علوم پزشکی، علوم زیستی، علوم پایه، کشاورزی، هنر و معماری برای نیمسال دوم تحصیلی 92-1391 دانشجو می پذیرد.

پذیرش دانشجو در این دوره ها از میان متقاضیان دارای مدرک کارشناسی معتبر و از طریق برگزاری آزمون اختصاصی دانشگاه تربیت مدرس و با نظارت سازمان سنجش صورت می گیرد.

دانشگاه تربیت مدرس در این اطلاعیه تاکید کرده است که پذیرش دانشجو در این دوره ها دارای مجوز شورای گسترش آموزش عالی و معاونت آموزشی وزارت علوم است و مشمول محدودیت اعلام شده در بخشنامه اخیر معاونت آموزشی وزارت علوم نمی شود.

داوطلبان این دوره ها تا پنجم بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس ویژه دوره های کارشناسی ارشد پردیس دانشگاهی ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید