سمینار آشنایی با سیستم مدیریت تداوم کسب و کار براساس استاندارد BS 25999 و ISO 22301

http://www.callforpapers.irکمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ،سمینار آشنایی با سیستم مدیریت تداوم کسب و کار براساس استاندارد BS 25999 و ISO 22301 برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این سمینار در روز شنبه مورخ 7 بهمن ماه 1391 از ساعت 14 الی 17 در محل دبیرخانه سازمان واقع در تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی، کوچه نهم، شماره 13 برگزار می‌ شود.

خلاصه سمینار:
استاندارد مدیریت تداوم کسب و کار به منظور تأمین یک مبنای کلی در جهت درک، ایجاد و تحقق تداوم کسب و کار در یک سازمان و همچنین ایجاد اعتماد در معاملات و ارتباطات تجاری سازمان با مشتریان و یا دیگر سازمان‌ها تدوین شد. سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از این استاندارد توانمندی خود در تداوم کسب و کار را به صورت مستمر و مرخص محک بزنند.تمامی افرادی که مسئولیت اجرای فعالیت‌های تجاری و یا مفاد خادمات را بر عهده دارند می توانند این استاندارد را به کار بگیرند، از رده های بالای مدیریتی گرفته تا رده های پایین سازمانی؛ از شرکت های بین المللی که دارای شعبات دیگر در کشورهای خارجی هستند تا سازمان هایی که تنها در یک کشور فعالیت می‌کنند؛ از تاجرانی که به صورت مستقل کار می‌کنند تا بنگاه های تجاری کوچک و متوسط تا سازمان های بزرگی که هزاران کارمند را به خدمت گرفته‌اند همگی می توانند این استاندارد را در کسب و کار خود به کار گیرند.

سخنران: آقای مهندس آرش اسلامی
مخاطبین :
مدیران سازمان، کارشناسان سیستم های مدیریت، مدیران کیفیت، امنیت، تداوم کسب و کار و ….
نحوه ثبت نام :
حداکثر تا تاریخ پنجشنبه پنجم بهمن ماه وجه سمینار (700.000 ریال) را به شماره حساب 0201135575003 نزد بانک ملی شعبه آپادانا به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران واریز و فیش واریزی را به همراه فرم اعلام آمادگی زیر برای سازمان به شماره فاکس 88762037 ارسال نمایید.

مبلغ یاد شده برای اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای (200،000 ریال) می باشد.
دبیرخانه سازمان با شماره تلفن 88734499 (خانم احسانی ) پاسخگوی پرسش‌های شما در این زمینه می‌باشد.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید