نخستین رویداد جامع رایانش ابری و مجازی‌سازی ایران

http://www.callforpapers.irنخستین رویداد جامع رایانش ابری و مجازی‌سازی ایران با عنوان CloudTech2013 ، در اسفند ماه سال جاری با حضور برترین اساتید دانشگا‌هی و متخصصین فنی برجسته کشور در حوزه رایانش ابری برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این رویداد با شعار  رایانش ابری، زیرساخت توسعه برای جامعه گسترده‌ای از مخاطبین از جمله اساتید و دانشجویان دانشگاهها ، مهندسین و متخصصین فعال در حوزه رایانش ابری ، مدیران سازمانهای دولتی ، مدیران ارشد شرکت های تجاری و صنعتی و همین طور مدیران و کارشناسان فعال در زمینه فناوری اطلاعات طراحی گردیده و اجرا خواهد شد. بخش‌های مختلف رویداد به شکل زیر خواهند بود

  • سخنرانی کلیدی اعضای هیأت علمی رویداد که از نام‌دارترین و شایسته‌ترین اساتید رشته‌های مرتبط دانشگاهی و مدرسان برترین دانشگاههای کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و … و همچنین برجسته‌ترین متخصصان ایرانی رایانش ابری از اقسانقاط جهان می‌باشند.
  • نشست مدیران با موضوعات آینده رایانش ابری، ملزومات رایانش ابری و ارائه خدمات بر بستر رایانش ابری که برای طرح مباحثی در خصوص موفقیت کسب‌وکار با بهره‌گیری از رایانش ابری می‌باشد.
  • کنفرانس CloudTech2013که دربردارنده ارائه مقالات علمی و تخصصی در زمینه رایانش ابری و موضوعات مرتبط است.
  • کارگاه‌های تخصصی که در زمینه‌های مختلف فنی مرتبط از جمله نصب و راه‌اندازی، نگهداری، عیب‌یابی، طراحی، برنامه‌ریزی و … طراحی گردیده و ارائه خواهند شد. این کارگاه‌ها توسط مدیران و دست‌اندرکاران شرکت‌هایی که اقدام به راه‌اندازی سرویس‌های رایانش ابری نموده‌اند و تجربیات مفید و موثری در این راستا دارند ارائه خواهند شد.
  • دوره‌های آموزشی که برای مخاطبین مبتدی در زمینه‌های مختلف ابتدایی در زمینه رایانش ابری طراحی شده‌اند.
  • ششمین و آخرین بخش درنظرگرفته شده، نمایشگاه CloudTech2013 می‌باشد که در آن شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات و خدمات در زمینه رایانش ابری و شرکت‌هایی که در زمینه فناوری اطلاعات و رایانش ابری فعالیت می‌کنند به معرفی آخرین محصولات و خدمات و همچنین ارائه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

از علاقه مندان دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام در رویداد و همچنین دریافت اطلاعات در خصوص خرید غرفه در نمایشگاه و شرایط همکاری به عنوان حامی رویداد به وب سایت رویداد به آدرس  www.cloudtech2013.comمراجعه فرمایید.
تلفن دبیرخانه : 88374089
تماس روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  صبح تا 4 بعد از ظهر. واحد ثبت نام سرکار خانم جمالی

     

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید